Hamarosan pénzt kereshet a Facebookkal az, akinek elég sokan nézik a videóit
A közösségi oldalra feltöltött videókba hamarosan reklámokat lehet majd elhelyezni, amiből a feltöltő is részesedni fog.
A közösségi oldalra feltöltött videókba hamarosan reklámokat lehet majd elhelyezni, amiből a feltöltő is részesedni fog.
A témában kevésbé jártas emberek a hasonló zúgolódás miatt azonosítják a feminizmust a férfigyűlölettel - üzente a fanyalgóknak a kirobbanthatatlan elnökéről híres szegedi EHÖK "sajtófőnöke", aki viszont jártasnak vallja magát a témában. A szolárium-szórólapra emlékeztető sítáborhirdetésről azonban nem beszélt.
Szenior mérnököt keres a cég, 1984-ben.
Naná, hogy pénzről van szó. Méghozzá nem is kevésről. 27 nagy európai klub indította el a kezdeményezést. Nem kispályások.
A vitából per lett a katolikus családvédők és a félrelépőket támogató portál között. Franciaországban.
A német rendőrség szerint az apa eredetileg viccnek szánta a dolgot.
Az Index birtokába került tervezet szerint gyakorlatilag újraépítenék itthon az óriásplakát-piacot. Ez azzal indulna, hogy leszereltetnék az összes óriásplakátot, majd az önkormányzatok a saját területeiken kiválaszthatnák, mely cégek tehetnek ki a mostaniaknál jóval kevesebb és kisebb hirdetéseket. Az Orbán Viktorral összekülönböző Simicska Lajos érdekeltségébe tartozó cég az egész üzletét bukhatja – derül ki a cikkből.
Egy kis szójátékot loptak a hirdetésükbe.
"Már voltunk itt" – olvasható azokon a plakátokon, amelyeken a korábbi South Park-részek a helyszínhez passzoló jeleneteit idézik fel a Fehér Háznál, a Trump Towernél, vagy épp a kanadai határnál.
Lehet-e annál ötletesebben Los Angelesbe szóló repülőjegyet árulni manapság, mint ahogy a Norwegian Air Shuttle teszi?
Forradalmian új, videóklipeket megszégyenítően pörgős és hatásos képsorokkal reklámozza a Kenzo új illatát Spike Jonze rendező. A főszereplő, akit félig mintha az ördög szállt volna meg, félig pedig pusztító robottá válik a klipben, a 21 éves Margaret Qualley, aki A hátrahagyottakból lehet ismerős. Az ő ragyogó mozgásáért is érdemes megnézni a Kenzo új hirdetését.
A DK egyik független parlamenti képviselője, Varju László arra volt kíváncsi, mennyibe került a brit The Daily Mail-en megjelent magyar anti-Brexit hirdetés. A Miniszterelnökség államtitkára megerősítette, hogy 21 millió forint volt az összköltség, de azt nem tudni, ki és mennyiből készítette el az úgynevezett kreatívot.
Brit lapokban kampányol a kormány a brit EU-tagság mellett, de nem akar beleszólni a népszavazásba. Ezt bárki ellentmondásnak vélheti, kivéve a miniszterelnök sajtóirodájának vezetőjét, Havasi Bertalant.