#hirdetés








Százmilliókat öntött a kormány tavaly a TV2-be
 

Százmilliókat öntött a kormány tavaly a TV2-be

Kizárólag a közmédiában és a TV2 csatornáin futottak decemberig a kormányzati kampányhirdetések a tavalyi második félévben – így becsülte meg a 444.hu az AGB Nielsen televíziós közönségmérésének adatai alapján. Több százmillió forint közpénz elköltéséről van szó, de a pontos arányok nem ismertek.

hvg.hu hvg.hu


Letiltotta a Facebook a Heti Válasz hirdetését
 

Letiltotta a Facebook a Heti Válasz hirdetését

A hetilap a kölni eseményekre reflektáló címlapja a közösségi oldal szerkesztői szerint sokkolhatja az embereket és sértheti a fiatalabb korosztályok érzékenységét, ezért nem engedték a poszt fizetett hirdetésként való terjesztését.

hvg.hu hvg.hu



Felmérés: látja a tévében, elhiszi, és már ugrik is a magyar
 

Felmérés: látja a tévében, elhiszi, és már ugrik is a magyar

A Nielsen 30 ezer fős kutatása szerint a magyarok 10 százalékponttal jobban bíznak a reklámokban, mint az átlag európai. Bár a kérdőívet kitöltő magyarok 45 százaléka állítja csak, hogy bízik a tévéreklámokban, 54 százalékukat ösztönözték cselekvésre a televíziós hirdetések.

MTI MTI