Eltűnt: múlt péntek óta Óbudán portyázik Gyurcsány Ferike
A hirdetés szerint Gyurcsány Ferike az óbudai Eurocenter környékéről indult portyázni május 13-án, pénteken, és azóta sem került elő.
A hirdetés szerint Gyurcsány Ferike az óbudai Eurocenter környékéről indult portyázni május 13-án, pénteken, és azóta sem került elő.
Ekkora fösvénynek rég mutatta magát egy nagyvállalat.
Az IKEA egy vadul bulizó elvált nőnek segít, hogy pillanatok alatt gondos anya legyen. Bár nem ma készült, de jófej reklámszpot tangás, egyéjszakás fickóval.
Nem áll le egymás savazásával a Burger King és a McDonald's, ezúttal a Burger volt soron. Nézen savazós reklámszpotot.
Nem titok, hogy a Facebook a hirdetésekből tartja fenn magát, de az üzenetküldő alkalmazását eddig elkerülték a reklámok. Egy most kiszivárgott dokumentum szerint ez hónapokon belül változhat.
Nem megy simán a magyarországi üzlete.
Ha azt mondjuk, rendhagyó hirdetéssel fogja a kuncsaftokat ez a váci fitneszklub, akkor nem mondtunk semmit. De akkor sem, ha azt mondjuk, bátor, eredeti, fenomenális, pusztító.
Kizárólag a közmédiában és a TV2 csatornáin futottak decemberig a kormányzati kampányhirdetések a tavalyi második félévben – így becsülte meg a 444.hu az AGB Nielsen televíziós közönségmérésének adatai alapján. Több százmillió forint közpénz elköltéséről van szó, de a pontos arányok nem ismertek.
Minimális olvasottságú portálokon, lapokban és tévéknél költött el az állam tízmilliókat a paksi bővítés népszerűsítésére. Kaszáltak a Széles Gábor és Habony Árpád érdekeltségébe tartozó médiacégek.
A hetilap a kölni eseményekre reflektáló címlapja a közösségi oldal szerkesztői szerint sokkolhatja az embereket és sértheti a fiatalabb korosztályok érzékenységét, ezért nem engedték a poszt fizetett hirdetésként való terjesztését.
Az egyik magyar apróhirdetési oldalon keresik a legfurább Star Wars tárgyakat, és a sütiformától a szuszogó maszkig akad is bőven kreatív hirdetés a piacon.
A neves játékgyártó Zynga kitalálta, hogyan lakjon jól a kecske, miközben a káposzta is megmarad: olyan reklámozási módszert talált ki, amelynek a hirdetők és a felhasználók is örülhetnek.
A Nielsen 30 ezer fős kutatása szerint a magyarok 10 százalékponttal jobban bíznak a reklámokban, mint az átlag európai. Bár a kérdőívet kitöltő magyarok 45 százaléka állítja csak, hogy bízik a tévéreklámokban, 54 százalékukat ösztönözték cselekvésre a televíziós hirdetések.
2011-hez képest 50 százalékkal nőtt az internetes újságok száma: több mint háromezer van belőlük. Közben 24,9 százalékra nőtt az internetes hirdetések részesedése a reklámtortából.