#hirdetés








Gyurcsányék siettek Simicska segítségére
 

Gyurcsányék siettek Simicska segítségére

Több millió forintot fizet a DK, hogy a Mahir oszlopain hirdethesse Gyurcsány arcával a párt új programját. A pártelnök nem találkozott Simicskával, mint mondta, nem ő döntött a szerződésről, egyszerűen a legolcsóbb ajánlatot választották.

hvg.hu hvg.hu


Százmilliókat öntött a kormány tavaly a TV2-be
 

Százmilliókat öntött a kormány tavaly a TV2-be

Kizárólag a közmédiában és a TV2 csatornáin futottak decemberig a kormányzati kampányhirdetések a tavalyi második félévben – így becsülte meg a 444.hu az AGB Nielsen televíziós közönségmérésének adatai alapján. Több százmillió forint közpénz elköltéséről van szó, de a pontos arányok nem ismertek.

hvg.hu hvg.hu


Új eszközzel mérték fel, mit olvasnak és néznek a budapestiek
 

Új eszközzel mérték fel, mit olvasnak és néznek a budapestiek

A budapestieknek szóló, helyi információkat közlő médiumok a város lakosságának több mint 80 százalékát érik el egy hét alatt - derült ki a első úgynevezett cross-médiás mérésből, ami a médiafogyasztás feltérképezésével az eddigieknél hatékonyabbá teheti a hirdetők reklám- és pr-kommunikációját.

hvg.hu hvg.hu

Letiltotta a Facebook a Heti Válasz hirdetését
 

Letiltotta a Facebook a Heti Válasz hirdetését

A hetilap a kölni eseményekre reflektáló címlapja a közösségi oldal szerkesztői szerint sokkolhatja az embereket és sértheti a fiatalabb korosztályok érzékenységét, ezért nem engedték a poszt fizetett hirdetésként való terjesztését.

hvg.hu hvg.hu

De minek a landing page, ha van weboldal?
 

De minek a landing page, ha van weboldal?

Pörgeti a Facebook-hirdetéseket, küldi a hírleveleket, mégsem jönnek a vásárlók? Jobb, ha tudja, nem mindegy hova érkeznek látogatói. A figyelem olyan kincs, amit nem kaphat meg vásárlóitól anélkül, hogy azonnal egyértelművé ne tenné, mit szeretne pontosan. Erre pedig nem elég egy weboldal.

Kertész Attila Mihály Kertész Attila Mihály




Felmérés: látja a tévében, elhiszi, és már ugrik is a magyar
 

Felmérés: látja a tévében, elhiszi, és már ugrik is a magyar

A Nielsen 30 ezer fős kutatása szerint a magyarok 10 százalékponttal jobban bíznak a reklámokban, mint az átlag európai. Bár a kérdőívet kitöltő magyarok 45 százaléka állítja csak, hogy bízik a tévéreklámokban, 54 százalékukat ösztönözték cselekvésre a televíziós hirdetések.

MTI MTI