Eltűnt: múlt péntek óta Óbudán portyázik Gyurcsány Ferike
A hirdetés szerint Gyurcsány Ferike az óbudai Eurocenter környékéről indult portyázni május 13-án, pénteken, és azóta sem került elő.
A hirdetés szerint Gyurcsány Ferike az óbudai Eurocenter környékéről indult portyázni május 13-án, pénteken, és azóta sem került elő.
Ekkora fösvénynek rég mutatta magát egy nagyvállalat.
Az IKEA egy vadul bulizó elvált nőnek segít, hogy pillanatok alatt gondos anya legyen. Bár nem ma készült, de jófej reklámszpot tangás, egyéjszakás fickóval.
Egyetemi biznisz fesztivált rendez a Corvinus. Nyilván ez is fontos, de a promó ezúttal egészen biztosan ütősebb, mint maga a rendezvény. Kapa és Pepe a bizniszben.
Nem áll le egymás savazásával a Burger King és a McDonald's, ezúttal a Burger volt soron. Nézen savazós reklámszpotot.
Nem titok, hogy a Facebook a hirdetésekből tartja fenn magát, de az üzenetküldő alkalmazását eddig elkerülték a reklámok. Egy most kiszivárgott dokumentum szerint ez hónapokon belül változhat.
Nem megy simán a magyarországi üzlete.
Több millió forintot fizet a DK, hogy a Mahir oszlopain hirdethesse Gyurcsány arcával a párt új programját. A pártelnök nem találkozott Simicskával, mint mondta, nem ő döntött a szerződésről, egyszerűen a legolcsóbb ajánlatot választották.
Ha azt mondjuk, rendhagyó hirdetéssel fogja a kuncsaftokat ez a váci fitneszklub, akkor nem mondtunk semmit. De akkor sem, ha azt mondjuk, bátor, eredeti, fenomenális, pusztító.
Kizárólag a közmédiában és a TV2 csatornáin futottak decemberig a kormányzati kampányhirdetések a tavalyi második félévben – így becsülte meg a 444.hu az AGB Nielsen televíziós közönségmérésének adatai alapján. Több százmillió forint közpénz elköltéséről van szó, de a pontos arányok nem ismertek.
Minimális olvasottságú portálokon, lapokban és tévéknél költött el az állam tízmilliókat a paksi bővítés népszerűsítésére. Kaszáltak a Széles Gábor és Habony Árpád érdekeltségébe tartozó médiacégek.
A budapestieknek szóló, helyi információkat közlő médiumok a város lakosságának több mint 80 százalékát érik el egy hét alatt - derült ki a első úgynevezett cross-médiás mérésből, ami a médiafogyasztás feltérképezésével az eddigieknél hatékonyabbá teheti a hirdetők reklám- és pr-kommunikációját.
A hetilap a kölni eseményekre reflektáló címlapja a közösségi oldal szerkesztői szerint sokkolhatja az embereket és sértheti a fiatalabb korosztályok érzékenységét, ezért nem engedték a poszt fizetett hirdetésként való terjesztését.
Pörgeti a Facebook-hirdetéseket, küldi a hírleveleket, mégsem jönnek a vásárlók? Jobb, ha tudja, nem mindegy hova érkeznek látogatói. A figyelem olyan kincs, amit nem kaphat meg vásárlóitól anélkül, hogy azonnal egyértelművé ne tenné, mit szeretne pontosan. Erre pedig nem elég egy weboldal.
Az egyik magyar apróhirdetési oldalon keresik a legfurább Star Wars tárgyakat, és a sütiformától a szuszogó maszkig akad is bőven kreatív hirdetés a piacon.
A San Marinó-i jegybank nyilvános álláshirdetésben keresi az új elnökét.
A neves játékgyártó Zynga kitalálta, hogyan lakjon jól a kecske, miközben a káposzta is megmarad: olyan reklámozási módszert talált ki, amelynek a hirdetők és a felhasználók is örülhetnek.
A Nielsen 30 ezer fős kutatása szerint a magyarok 10 százalékponttal jobban bíznak a reklámokban, mint az átlag európai. Bár a kérdőívet kitöltő magyarok 45 százaléka állítja csak, hogy bízik a tévéreklámokban, 54 százalékukat ösztönözték cselekvésre a televíziós hirdetések.
2011-hez képest 50 százalékkal nőtt az internetes újságok száma: több mint háromezer van belőlük. Közben 24,9 százalékra nőtt az internetes hirdetések részesedése a reklámtortából.
Az üdítő- és sportital egy doboza jövőre repülhet, a hirdetés célközönsége azért még a Földön van.