Zsebpénzt kaphat a tárlatokra a Néprajzi Múzeum
A Liget-projekt kormányközeli kivitelezőinek grandiózus építkezései után a megújult Néprajzi Múzeum fenntartása kihívásokat jelent az állami fenntartó számára.
A Liget-projekt kormányközeli kivitelezőinek grandiózus építkezései után a megújult Néprajzi Múzeum fenntartása kihívásokat jelent az állami fenntartó számára.
Elgondolkoztató videón számolt be egy adatbróker vállalat tulajdonosa arról, hogy adatgyűjtési és adatfeldolgozási módszereiknek köszönhetően tulajdonképpen tisztában vannak több milliárd ember vásárlási, sőt egyéb szokásaival is.
Egy rövid, szűk réteget érintő tesztidőszakot követően megkezdi a hirdetések széleskörű bevezetését a Meta legújabb, Threads nevű közösségi oldalán is.
Szokatlan jelenséggel találkozott az elmúlt hetekben a Spotify számos felhasználója, amire nincs is egyszerű megoldás. Már a cég is megszólalt, és elméletileg el is hárította a problémát.
Elkezdik tesztelni a reklámok megjelenítését a Threads felületén is, így nagyjából másfél év után véget érhet a platform reklámmentes létezése.
Bár még nem tudni, hogyan, de az OpenAI chatbotjába is kerülnek majd hirdetések – a jó hír, hogy valószínűleg nem mindenkinél.
Néhány hónapon belül vége a hirdetésmentes Threadsnek, állítja egy új jelentés.
A mesterséges intelligencia válaszaiba is becsempészi a hirdetéseket a Google, de úgy tűnik, jelen állás szerint csak a témába vágó ajánlások fognak megjelenni.
Váratlan lépés a Microsofttól: teljesen hirdetésmentessé teszi az egyik legismertebb kommunikációs platformját, ráadásul ingyenesen.
Sértheti a Meta a fogyasztóvédelmi törvényeket a „fizess vagy egyezz bele” modelljével – a felhasználók ugyanis csak úgy szabadulhatnak meg a célzott hirdetésektől, ha fizetnek, és az ingyenes sem „ingyenes” valójában.
Európa legdrágább online választási kampánya zajlott Magyarországon.
A felmérés szerint a megkérdezettek 61 százaléka vett már valamilyen terméket influenszer ajánlása alapján, eközben csak a válaszadók 21 százaléka kattintott rá egy hirdetésre a közösségi médiában.
Már tesztelik az Instagramban az eddigi legnagyobb változtatást a reklámok terén: néhány másodpercet muszáj lesz megnézni a reklámvideókból, nem lehet csak úgy átugrani őket.
Ezúttal nem a Linux előnyeinek ismertetésével próbált kitűnni egy Linux-kedvelő, hanem inkább azzal, hogy egy olyan segédprogramot írt, amely egy az egyben kiűzi a hirdetéseket a Windows 11-ből. Kérdés persze, mit szól mindehhez a Microsoft.
A levél 15 címzettje között megtalálni a Coca-Colát, a L’Oreált, a Yettelt, a Heinekent, a Boscht és a Lidlt is.
Fizetett hirdetések érkezhetnek a Windows 11 Start menüjébe. A jelek szerint különböző fejlesztők emelhetik ki az alkalmazásaikat itt, de van egy jó hír is.
Viták kereszttüzébe került a Meta hirdetés- és nyomkövetés-mentességet kínáló előfizetési csomagja, és úgy tűnik, a cég elébe megy a bonyodalmaknak – maga csökkenti a tarifáit, majdnem az eddigi felére.
Nincs menekvés: akár kétperces reklámblokkokat is végig kell néznie minden ingyenes Nvidia GeForce Now-felhasználónak ezentúl.
Nincs menekvés, a Microsoft a saját szolgáltatásainak népszerűsítése mellett már külsős reklámokat is megjelenít a Windowsban.
A felhasználók egy százalékánál január 4-től megkezdi a harmadik feles sütik kivezetését a Google a Chrome böngészőben. Mutatjuk, milyen árulkodó jelei lehetnek annak, hogy ön beleesett ebbe a merítésbe, és mit jelent ez a gyakorlatban.