#internetezés

Kommentháború dúl a magyar interneten, és sokan még a nevüket sem vállalják
 

Kommentháború dúl a magyar interneten, és sokan még a nevüket sem vállalják

A 18-40 évesek online sokkal szókimondóbbak, sokszor az arcuk vállalása nélkül nyilvánítanak erőteljes véleményt a digitális térben, ezzel akár megbántva, megalázva másokat – olvasható a Lounge Group megbízásából a Századvég által készített felmérésben. A reprezentatív adatok szerint a válaszadók 70 százaléka nem ismeri személyesen minden online ismerősét.

hvg.hu hvg.hu


A gimisek és a nyugdíjasok is örülhetnek a Telekom újításának
 

A gimisek és a nyugdíjasok is örülhetnek a Telekom újításának

Nyugdíjasok igényeire szabott digitális oktatás középiskolásoktól az iskolai közösségi szolgálat keretében – ezzel az elemmel bővült a Magyar Telekom Legyélteis! elnevezésű, digitális edukációs programjait összefogó kezdeményezése, amely öt budapesti iskolában indul el. A kezdeményezés célja kettős: egyrészt segíteni az idősebb generációt a digitális világban való eligazodásban, másrészt a középiskolások közösségi szolgálatára érdekes és hasznos feladatot kínálni.

hvg.hu hvg.hu

Ha megmutatjuk, mivel jobb a Wi-Fi 6, otthonra is akar majd belőle
 

Ha megmutatjuk, mivel jobb a Wi-Fi 6, otthonra is akar majd belőle

Gyorsabban, szakadás nélkül és tovább lehet majd internetezni – illetve netre kapcsolódni – azokkal az eszközökkel, melyekbe már az újfajta wifitechnológiát szerelik. Az első ilyen készülékek már kaphatók, a következő hónapokban pedig fokozottan érdemes odafigyelni, és jól választani.

hvg.hu hvg.hu


A magyarok zöme csinálja, pedig a magyarok zömét zavarja – mi az?
 

A magyarok zöme csinálja, pedig a magyarok zömét zavarja – mi az?

A munka-magánélet egyensúlyának megteremtése kiemelt életvezetési feladat és sokaknak, ha csak időszakosan is, de kisebb-nagyobb problémái adódnak belőle. A munkahelyi feladatokat, más nemzetekhez hasonlóan, mi, magyarok is gyakran engedjük túlnyúlni a munkaidőn, melyet csak egyszerűbbé tesz a folyamatos online aktivitás lehetősége – többek között ez derül ki a Samsung hazai felméréséből.

hvg.hu hvg.hu




A fiatalok jól tudják, hogy a Facebook és a Snapchat manipulálja őket, de nem szeretnének leszakadni róluk
 

A fiatalok jól tudják, hogy a Facebook és a Snapchat manipulálja őket, de nem szeretnének leszakadni róluk

A mai amerikai tinédzserek gyakran nyomkodják az okostelefonjukat, többségük szinte folyamatosan figyeli a közösségi médiát, és jobban szeretik a szöveges üzengetést, mint a személyes beszélgetést – ez derült ki a Common Sense Media nevű nonprofit szervezet által végzett, az amerikai 13-17 évesek körében reprezentatív felmérésből. A sok szempontból itthoni viszonyok közt is érvényesnek tűnő eredményekkel előálló kutatók azt is megállapították: a kamaszok életére saját érzetük szerint jó hatással van a közösségi média, magabiztosabbnak, kevésbé magányosnak és kevésbé letörtnek érzik magukat.

MTI / hvg.hu MTI / hvg.hu