Első kémfotók: íme a teljesen új Mercedes C-osztály
Éppen csak túlvagyunk a modell ráncfelvarrásán, de a gyáriak már javában tesztelik az új generációs C-t.
Éppen csak túlvagyunk a modell ráncfelvarrásán, de a gyáriak már javában tesztelik az új generációs C-t.
A BMW méretes kupéjának motorházteteje alatt egy magas fordulatszámú biturbó V8-as erőforrás rejtőzik.
A vászontetős 8-as széria legerősebb modellje 530 lóerővel támadja le az aszfaltot.
Garantált, hogy ebből a limitált szériás modellből nem jön majd minden sarkon szembe egy példány.
Meghajtottuk a végletek olasz autóját, a méretre nagyon kicsi, de vezetési élmény tekintetében hatalmas Abarth 695-öt. Ráadásul egy olyan nyitható tetős példányt, amit egy jachtkészítő cég nemesített.
Ennek a nyitható tetős kelet-német csodának alaposan megkérik az árát, de a típus elvakult rajongói számára vélhetően simán megér ennyit a hamisítatlan NDK feeling.
Az Icona sorozat sportkocsijai a legmodernebb technológiákkal megspékelve repítenek vissza az 50-es évekbe.
A szovjet autóipar eme remekének három tengelye volt.
Nyitható tetejű szupersportkocsi nem volt még olyan halk és nem fogyasztott még olyan keveset, mint a BMW i8 Roadster. A képet azonban árnyalja, hogy spórolni csak akkor tudunk vele, ha igen tehetősek vagyunk.
Semmi előjele sem volt annak, hogy a 488 GTB legsportosabb változatának lecsapják a tetejét, de most itt a szupererős Spider.
Igen mutatósra sikeredett a bajor gyártó két személynek kiváló vezetési, illetve utazási élményt biztosító nyitható tetejű kompakt újdonsága.
Az elsőnél is régebbi, úttörő elektromos és elképesztően ritka erős Golfja is van annak az osztrák gyűjtőnek, akinek egyes kincsei hamarosan Magyarországra érkeznek.
Ilyen az, amikor az autó és a benne ülők egyszerre esnek át egy kisebb tisztítókúrán.
Végy egy a retro divathullámon lovagló kisautót, teljesen csapd le a tetejét, és fűszerezd meg az egészet egy szemrevaló fényezéssel. Körülbelül így hangzik az olaszok új receptje.
Nagyszülője temetése miatt kapott eltávozási engedélyt a házi őrizetből M. Richárd.
Japánban már felfedték a 2019-es modellévű MX-5 részleteit, az új modell csípősebb lett az elődjénél.
Nem kell és nem is szabad megijedni, ha vezetés közben hirtelen egy kemény vihar közepében találjuk magunkat.
A bajor gyártó maga készítette álcaruhás képeket tett közzé.
Simán lehet, hogy ez a Mercedes-AMG S 63 kabrió a legdurvább most a világon.
A hölgy nemrégiben megváltoztatta olasz sportkocsijának külcsínjét, és elégedett a végeredménnyel.