Mint egy falat kenyér: itt a VW első kabrió divatterepjárója
Wolfsburgban egy picit elgurultak a gyógyszerek, és gyorsan levágták a T-Roc tetejét.
Wolfsburgban egy picit elgurultak a gyógyszerek, és gyorsan levágták a T-Roc tetejét.
Ezzel az autóval vélhetően hatalmas élmény lenne a szinte teljesen hangtalan kabriózás.
A megújult ingolstadti sportkocsi kétféle teljesítményszinttel és kétféle karosszériával rendelhető.
Az egyik egy vészjósló hangzású benzinpusztító kupé, a másik egy nyitható tetejű spórolós túraautó. Kipróbáltuk, hogy mit tudnak a bajor gyártó hosszú idő után feltámasztott legendás 8-as sorozatának új képviselői.
Ehhez hasonló bajor sportkocsit használt a James Bondot alakító Pierce Brosnan A világ nem elég című 007-es filmben. És Steve Jobsnak is volt egy ilyen autója.
Andy Vajna özvegye úgy döntött, hogy megválik nagy értékű olasz sportkocsijától.
A teljesen új fejlesztésű Aurus Senat az árát tekintve már egész biztosan a legnemesebb európai luxusautókkal rivalizál.
Ezzel a V8-as motorral szerelt nyitott tetős járgánnyal garantáltan az érdeklődés középpontjába lehet kerülni.
Most már talán azok is elismerően csettintenek, akik eddig még az Z4 M40i miatt is csak fanyalogtak.
Ha az amerikaiak megoldották egy Tesla kilövését az űrbe, akkor most az oroszok is megmutatják, hogy mire képesek.
Mindössze 8000 példány készült a bajorok futurisztikus roadsteréből, amely nem csak külsejében, de gyártástechnológiailag is kuriózumnak számított harminc évvel ezelőtt. Kipróbáltunk egyet, és leesett tőle az állunk.
Ez a különleges Bentley olyannyira limitált szériás, hogy ez az egyetlen példány készült belőle.
A vadonatúj roadsterhez ez az egyik első tuningcsomag.
Oroszországban hivatalosan is bemutatkozott az Aurus Senat nyitható tetejű változata.
A mindent elárasztó hibridek és villanyautók korában politikailag abszolút nem korrekt egy biturbó W12-es motorral szerelt, hegyomlásnyi kabrióval közlekedni. De vannak olyanok, akik a nyitott tetős arisztokrata életérzésért cserébe simán bevállalják a polgárpukkasztást is.
Ez a kocsi nem egyszerűen csak egy nyitható tetejű német autó, hanem egyben egy időgép is, amely visszarepít bennünket a 60-as évekbe.
A zuffenhauseni gyártó legújabb modellje tulajdonképpen nem más, mint egy álruhás, nyitott tetős előző generációs 911 GT3.
Az SL500-at lényegében egyáltalán nem használták az illegalitás mezején töltött közel három évtizedben.
Mint egy napernyőt becsukni - ennyi idő kell a Porsche 911 Cabriolet változatának hogy elrejtse a tetejét. A mutatvány egy Porsche esetében azért kevés lenne az üdvösséghez, de szerencsére a 911-es tető nélkül sem alakul át nyekergő, csavarodó karosszériájú, nyitott tetős sportkocsiutánzattá, amivel inkább csak páváskodni érdemes.
A kékvérű brit márka leplezte valaha készült leggyorsabb nyitott tetős autóját, melynek mozgatásáról egy szupererős V12-es motor gondoskodik.