Hihetetlen balesetet úszott meg egy autós, levelet írt a gyártónak
A kicsi és sérülékenynek tűnő, közel húsz éves kis kabrió nagyon jól vizsgázott.
A kicsi és sérülékenynek tűnő, közel húsz éves kis kabrió nagyon jól vizsgázott.
Ebből a Magyarországon készült személyautóból nem sok készült, olyannyira, hogy sokan nem is tudnak a típus létezéséről.
A közel 320 km/h végsebességű kékvérű brit luxusautó kupé és kabrió változatban is elérhető.
Az elérhető árú sportkocsi erősen limitált szériás ünnepi változatát Svájcban fotóztuk köbe.
Jön a tavasz és a nyár, a legújabb Aygóval pedig akár egy kis nyitott tetős autókázásnak sincs akadálya.
A Saint Tropez-i időjárás jobban passzolt volna a nyitott tetős kocsihoz, mint a budapesti, de így is komoly élmény volt kipróbálni a Méharit.
A Daimler új SL modellje nem a legerősebb és leggyorsabb roadster, de stílusban nehéz vele versenyezni.
A német gyártó kompakt roadstere elérkezett pályafutása végéhez, amit egy limitált szériás modellel ünnepelnek meg.
Ha az akkori Skodákból létezett kétajtós változat, akkor miért ne készülhetett volna a Wartburgokból is?
Nem tudni, hogy vásárlói oldalról mekkora nyomást érzékelt a gyártó a témában, mindenesetre itt az első nyitható tetejű lakóautója.
A brit gyártó legfrissebb újdonsága kabrió mivolta ellenére alig nehezebb zárt tetős testvérénél. És iszonyatosan gyors.
Ez a bajor járgány se nem új, se nem youngtimer, se nem oldtimer. Hanem egy igazi everytimer.
Alig pár héttel a sportkupé után most a nyitható tetejű változat is megérkezett a 911-esből. És nagyon gyorsan le tudja dobni a vászontetejét.
Ez a kétütemű füstokádást és nyitott tetős autózást egymással kombináló NDK négykerekű elsősorban exhibicionista sofőrök számára lehet jó választás.
A kereken 300 lóerős vadonatúj 718 T kupé és roadster változatban is elérhető, és igen komoly vezetési élménnyel kecsegtet.
Az M8-ra néhány hónapot még várnunk kell, addig is azonban itt a Manhart hasonlóan erős 8-as modellje.
A teljesen új fejlesztésű roadster alapmodellje közel 200 lóerős, és valamivel 15 millió forint alatt már a miénk lehet.
A 720S alapjaira épülő nyitható tetejű sportautó jelentősen könnyebb, mint legfontosabb olasz riválisa.
Egy ideig most egészen biztosan nem lesz VW Bogár, de a későbbiekben akár villanyautóként is visszatérhet az ikonikus autó.
Ezzel a kékvérű új brit sportautóval akár 300 km/h feletti sebességgel is lehet száguldani. Pedig több mint 2,4 tonnás.