Kigyulladt egy kamion, lezárták az M7-est
Érd térségében kapott lángra az autóalkatrészeket szállító jármű.
Érd térségében kapott lángra az autóalkatrészeket szállító jármű.
Lezárták az M1-es Budapesti felőli oldalát, mert egy kamion átszakította a szalagkorlátot.
A high-tech a személyautók piacát követően a teherszállításban is kezd felbukkanni. Mutatjuk, hogy milyen a hagyományos külső visszapillantó tükör nélküli új Actros.
Közel 50 millió eurót követel a Waberer's a cégektől, amelyeket a teherautók és kamionok árainak összehangolásával vádolnak.
A rendőrség szerint a balesetet az okozhatta, hogy az egyik kamion sofőrje nem tartotta a megfelelő követési távolságot.
Minden tiszteletet megérdemel. Azt pedig, hogy vezethet-e, vannak szakemberek, akiknek a felelőssége ezt eldönteni.
Hétfő délelőtt a folyamatosan hulló csapadék komoly kihívás elé állítja a közlekedést, vezessenek óvatosan! Cikkünket a friss eseményekkel bővítjük!
Ennek a kamionosnak nagyon sietős dolga volt egy német főúton, amely felől nem is hagyott kétséget a többi közlekedő számára.
Az M6-oson két kamion ütközött, Zalasárszegnél árokba csúszott, Tótvázsonyban felborult egy busz.
A rendőrök meglepődve szembesültek a ténnyel, hogy a hatalmas jármű egyik kereke alig volt rögzítve.
Rövid időn belül két olyan eset is napvilágot látott, amikor azonnal elvették a hivatásos sofőrök jogosítványát.
Nem sérült meg senki, de Budapest felé teljesen lezárták az autópályát, Győr felé pedig csak egy sávon haladhat a forgalom.
Négyen sérültek meg a balesetben Hollandiában.
A két jármű frontálisan ütközött, utóbbi vezetője a helyszínen életét vesztette.
Torlódáskezelési próbát tartanak a nagyobb délkelet-angliai kikötők környékén.
A Miskolc felé vezető oldal 50-es kilométerénél történt a baleset.
De csak azért is felolvasták az öt pontot a koppenhágai magyar nagykövetségnél.
A két fiatal két éve dobott cementeszsákot az M7-es felüljárójáról egy kamionra, amelynek betört a szélvédője.
Pácban vannak az Európai Unió közlekedési miniszterei és döntéshozó intézményei, mert ki kellene találniuk valamiféle egységes szabályozást a kamionok számára az egész unióban, ahol óriásiak a bérkülönbségek Kelet és a Nyugat között.