A nap képe: játékautójával állt a McDrive-ba a 2 éves kisfiú
Austin Turner egy sajtburgert szeretett volna venni úgy, mint a nagyok. Az apukája és a dolgozók is jót mosolyogtak rajta.
Austin Turner egy sajtburgert szeretett volna venni úgy, mint a nagyok. Az apukája és a dolgozók is jót mosolyogtak rajta.
Mutatjuk, hogy milyen lett a Swift hosszabb és magasabb kiadása, az új Ertiga.
A bajor gyártó elektromos kisautójának ráncait nemrégiben varrták fel, és néhány év múlva jöhet a teljesen új kiadás.
Talán nem járunk messze az igazságtól, ha azt állítjuk, hogy ez a vontató most egész biztosan nem volt túlterhelve.
A szépség megítélése ugyebár meglehetősen szubjektív dolog, mindenesetre ez a kompakt szedán igencsak véleményes külcsínt kapott.
Az új A-osztály már bemutatkozott, és hamarosan a rá épülő szedánról is le fog hullani a lepel.
A jugoszláv márkának vannak rajongói és antiszimpatizánsai is, de ez a ragyogó állapotú régi darab vélhetően mindenki szívét ellágyítja.
Ez a régi kis lengyel járgány Kubában valószínűleg nem keltene olyan nagy feltűnést, mint az Egyesült Államokban.
Ezek a japán miniautók olyan egyszerű és már-már esetlen formavilággal rendelkeznek, hogy talán pont emiatt sokak szívébe azonnal belopják magukat.
Mutatjuk, hogy milyen lenne az olasz gyártó első hot hatch kategóriás modellje, amitől joggal retteghetne az összes GTI-kategóriás autó.
Egy hét van még hátra a licitből, a bevételt pedig jótékonysági célokra fogják fordítani.
Ez a kisautó leginkább már csak a vonalvezetését illetően hasonlít a normál Fiat 500-asra.
A fénykép láttán egyetlen nagyon egyszerű és tömör kérdés merül fel bennünk: miért?
Ha a gyermekünknek lehet menő kis Chevrolet Camarója, akkor nekünk miért ne parkolhatna egy ugyanilyen, csak kicsit nagyobb a garázsunkban?
Az egyik legnépszerűbb francia kisautó következő kiadása igen komoly technikai fejlesztéseket fog felvonultatni. Remélhetőleg elérhető áron.
Ennek a szép emlékű nyitható tetős járgánynak a tulajdonosát nem igazán érdekelte, hogy hova és hogyan parkol le.
Ebben az apró francia villanyautóban nagyon komoly erő és versenypotenciál rejtőzik.
A Volkswagen konszern fiatalosan vagány márkájának húzómodellje teljesen megújult: a 2017-es Ibiza szemrevaló és igen méretes lett, de az extra lóerőket nagyon drágán mérik hozzá.
Ennek a parányi méretű japán járgánynak abszolút nem bonyolították túl a dizájnját.
Nem feltétlenül kell egy több száz lóerős Tesla ahhoz, hogy elektromos autóval gyorsulásban megszégyenítsünk egy benzinpusztító nagyvasat.