#kiskereskedelem




Őrült árakkal és őrült sikerrel kezdte, majd őrült nagyot bukott a Crazy Eddie
 

Őrült árakkal és őrült sikerrel kezdte, majd őrült nagyot bukott a Crazy Eddie

„Áraink ő-r-ü-l-t-e-k!” – szólt a szlogen, amelyet állítólag a 70-es 80-as években többen ismertek New Yorkban, mint a Coca-Colát, miközben a cég reklámarca sokak szerint Donald Trump stílusára is óriási hatással volt. De mint kiderült, az őrült árairól és még őrültebb reklámjairól elhíresült Crazy Eddie nevű elektronikai üzletlánc tulajdonosa, Eddie Antar, már a kezdetektől csaló praktikákkal növelte a profitot, melyből bőségesen juttatott népes rokonságának is. Nagy csalások című sorozatunk legújabb cikke.










Ferihegy lett a Temu és társai európai elosztóközpontja, Tiborczék már rá is repültek az üzletre
 

Ferihegy lett a Temu és társai európai elosztóközpontja, Tiborczék már rá is repültek az üzletre

Hatalmasra nőtt a Kínából online rendelt csomagok száma Ferihegyen, talán a kormány Kínához dörgölőzésének köszönhetően is. Az innen Európa felé továbbgördülő kiscsomag-özön okozott is káoszt a szállítócégeknél, de már épül a kiszolgáló infrastruktúra. Az üzleti lehetőségre kínai cégek mellett a kormányzattal közeli kapcsolatokat ápoló tőke is rárepült.

hvg.hu hvg.hu

Az AI forradalma a kiskereskedelemben: 2024-es trendek és kihívások
 

Az AI forradalma a kiskereskedelemben: 2024-es trendek és kihívások

A 2024-es Paris Retail Weeken, Európa vezető kiskereskedelmi és kereskedelmi eseményén, a Havas Commerce elemzést közölt az AI növekvő hatásáról és terjedéséről a kiskereskedelemben. E megállapításokat bontja ki és mutatja be az AI jövőbeli szerepét a kiskereskedelemben, Farkas Zsolt vendégszerzőnk helyszíni riportja alapján.

HVG HVG