Három óra szünet jön a K&H szolgáltatásaiban
Március elején tervezett karbantartás miatt lassulás, illetve szünet lesz majd tapasztalható a K&H Bank egyes elektronikus szolgáltatásaiban.
Március elején tervezett karbantartás miatt lassulás, illetve szünet lesz majd tapasztalható a K&H Bank egyes elektronikus szolgáltatásaiban.
Folyamatosan új funkciókkal bővítik a PayPal mobilos változatát, melyhez a napokban is érkezett néhány hasznos eszköz, így igazi „mindenessé” válik a program. A változás szemmel látható.
Sok olyan előnye is van a mobilbanki alkalmazásoknak, melyek egy számítógépes-böngészős felületből egyszerűen értelmezhetetlenek lennének. Jó hír, hogy sok esetben már nemhogy a bankfiókba nem kell bemenni az ügyintézéshez, de még a nappaliba sem.
Vajon miért van az, hogy a nagy lottónyertesek közül sokan néhány éven belül elherdálják óriási nyereményüket, és csődbe mennek? Az ok a pénzügyi ismeretek és a tudatosság hiánya. Szakértővel vesszük át, hogyan tudunk jobban bánni a pénzünkkel még akkor is, ha kevés van belőle.
Legtöbbször nem is nézzük át, hogy a frissítésekkel pontosan mivel is gazdagodtak a mobilappjaink, köztük például azok, melyeket a mindennapi pénzügyekhez használunk.
Több száz ügyféligényt kielégítő banki szolgáltatásból mindössze három az, ami minden hazai pénzintézet mobilos alkalmazásában megtalálható – derül ki a BiztosDöntés.hu felméréséből, ami nem a díjak, hanem a szolgáltatások alapján vizsgálta a hazai bankok mobilalkalmazásait. Az elmzés szerint kevés az a pénzintézeti app, amelyik többet tud egy mobilra optimalizált böngészős felületnél.
Sikerágazatnak tűnik a járvány árnyékában a pénzügyi információtechnológia, de valójában öldöklő verseny folyik azért, hogy a bankoké, a fintech szolgáltatóké vagy a technológiai óriásoké legyen-e az ügyfél. Magyarországon a kormányhoz közel állók is bejelentkeztek a futamra.
Tízből kilenc internethasználó háztartásban van okostelefon, 71 százalékukban laptop, 61 százalékukban pedig asztali számítógép. Annak ellenére, hogy az okostelefonok a legelterjedtebbek a digitális eszközök között, netbankolásra mégsem ezeket használják a magyarok – többek között erre jutott a K&H friss kutatása. A K&H e-dukáció információbiztonsági programhoz készített felmérésből kiderül az is, hogy tízből négyen elárulják bankkártyájuk PIN-kódját, jellemzően a párjuknak vagy családtagjuknak.
A CIB Bank több mint 200 ezer ügyfele használja már a pénzintézet mobilalkalmazását, legtöbbször egyenleglekérdezésre vagy eseti átutalásra. A felhasználók havonta átlagosan 13-14 alkalommal lépnek be az alkalmazásba – közölte a pénzintézet.
A „készpénzfelvétel bizonylat nélkül" mellett most már a „készpénzfelvétel bankkártya nélkül” opció is elérhető Magyarországon. Az újítást az UniCredit Bank vezette be.
A hazai lakosság jelentős része még igényli a személyes kiszolgálást, ha pénzügyekről van szó. A Budapest Bank friss, reprezentatív felméréséből kiderült: a banki mobilalkalmazások egyelőre kiegészítő szerepet játszanak az eddig megszokott csatornák mellett, ugyanakkor jelentős lehetőség rejlik bennük, ha csak a potenciális felhasználók számát tekintjük.
Illetéktelenek e-mailben küldött, hamis weboldalakon keresztül próbálják megszerezni a K&H ügyfeleinek e-banki azonosító adatait – figyelmeztet a pénzintézet.
Technikai problémák miatt rendszerleállás lépett fel a második legnagyobb hazai pénzintézetnél.
Az online vásárlás és banki ügyintézés mellett a megtakarítások során is egyre inkább teret nyerhetnek a webes felületek és telefonos alkalmazások.
Kifejezetten az Erste Bank ügyfelei ellen zajlik az az adathalász támadás, mellyel kapcsolatban figyelmeztetést adott ki a pénzintézet.