Jogellenesnek minősítette a vasutassztrájkot a bíróság
A vasutasok sztrájkja hivatalosan szeptember ötödikén kezdődött volna.
A vasutasok sztrájkja hivatalosan szeptember ötödikén kezdődött volna.
A helyszíni érkező debreceni tűzoltók láncfűrésszel távolították el az akadályt a szerelvény útjából.
Aki esetleg már a méregdrága business class repülésekre is ráunt, az adott esetben tehet egy próbát az idő kerekét alaposan visszatekerő luxusvonatozással.
Harmincezer négyzetméteres kiállító hely lesz az új múzeum, de amíg megépül, addig is tartanak itt időszaki kiállításokat.
Egy hétmilliárd dolláros ügyletről lehet szó.
A vonat még ki sem ért Kolozsvárról, amikor lángra kapott a mozdony.
Már folynak a tárgyalások a MÁV-Start Zrt. és a kormány között.
A mozdony vezetőfülkéjének a klímája gyulladt ki.
Péntek este tízkor kezdik meg annak a mozdonynak a visszaemelését és elszállítását, amely hétfőn délután Érden az első vágányról engedély nélkül elindult, a csonkavágány végén az ütközőbakot kiütötte, majd kisiklott.
A felmatricázott mozdony az 52. Nemzetközi Eucharisztikus Kongresszushoz kapcsolódik, Erdő Péter bíboros szentelte fel.
A dízelmozdony szakértő kezek munkáját követően most szebben csillog, mint új korában.
A lángokat már eloltották, a szerelvényen ülőkért küldenek egy másik mozdonyt.
"A Dália IC mozdonyvezetőinek váltásával összefüggésben történteket a vasúttársaság munkatársainak bevonásával rekonstruáltuk,"-írta szerkesztőségünknek a MÁV Sajtó. Tájékoztatásuk szerint a megjelent hírekkel ellentétben a mozdonyvezető nem hagyta magára a vonatot az utasokkal.
Mondhatni, faék egyszerűségű megoldással sikerült végül megfékezni a vonatot, ami szerencsére lelassult már a következő állomásnál.
A Metró Közlekedési Dolgozók Szakszervezetének vezetője szerint hétfőn meghallgatták a két vonatvezetőt és nem tagadták a felelősségüket.
A Budapestről Brassóba tartó vonat mozdonya gyulladt ki, nem sérült meg senki.
Az utasok a nyílt pályán várták, hogy visszaküldjenek értük egy mozdonyt.
Az utasok időben leszálltak a vonatról, senki nem sérült meg.
Ki gondolná, hogy egy úgymond teljesen hétköznapi dízel terepjáróban ilyen komoly erő rejtőzik.
Sokan hajlamosak vagyunk megfeledkezni arról, hogy a vonatok nem tudnak csak úgy pikk-pakk, gyorsan lefékezni.