Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Már folynak a tárgyalások a MÁV-Start Zrt. és a kormány között.
115 új mozdony vásárlásának lehetséges finanszírozási konstrukciójáról tárgyal a MÁV a kormánnyal, írja a pénteki Világgazdaság a társaságtól kapott tájékoztatás alapján.
Jelenleg 462 villamos- és 371 dízelmozdony, továbbá hét bérelt mozdony tartozik a MÁV-Start vontatási állományába, ez a társaság közlése szerint elég a közszolgáltatási kötelezettségek teljesítéséhez. A villanymozdonyok átlagosan 39,9, a dízelek 40,2 évesek. Mivel a MÁV-Start idősebb mozdonyai elavultak, a következő időszakban fokozatosan ki kell vonni őket a forgalomból. Az új mozdonyok beszerzése a fiatalítás mellett a járműpark egységesítéséhez is hozzájárul majd.
A MÁV legutóbb 2008-ban adott le nagy mozdonyrendelést, amikor 25 TRAXX járművet szerzett be a Bombardier-től.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az Onet és Bloomberg úgy tudja, elismernék az orosz területi nyereségeket.
A kabinet szerint kiemelt nemzetgazdasági érdek fűződik a dunakeszi járműgyártás fenntartásához.