#média

Börtönviselt celebekkel űzi a népszerűséget a TV2
 

Börtönviselt celebekkel űzi a népszerűséget a TV2

A TV2 a "Hal a tortán" című főzős-versengős műsorát börtönviselt bulvárszereplőkkel, például Tasnádi Péterrel frissíti fel. A csatorna szerint a műsor arról szól, az egyén hogyan válik "mihamarabb hasznos és elfogadott tagjává a társadalomnak". Valóban bulvásztárok főzőcskéje mutat majd példát a szociális beilleszkedés kérdésében?

hvg.hu hvg.hu

Médianyomulás: előzés jobbról
 

Médianyomulás: előzés jobbról

A friss médiafejlemények arra utalnak, az egész pályás letámadás most nem követi, hanem megelőzi a kormányváltást, a köztévé pedig eközben „önmagától” a Fidesz ölébe hullik – derül ki a friss HVG összeállításából.

hvg.hu hvg.hu

 

"Összefogás" kampány: a Duna TV és a Lánchíd esete

"A Duna Televízió megszületése egyetlenegy alkotással rokonítható, a Lánchíd megépítésével" - állítja az a nyílt levél, amelyet a televízió "Összefogás" nevű programja keretében számos közéleti szereplő is aláírt. Tényleg csak a Lánchídhoz fogható ez a csatorna?

Nagy Gergely (hvg.hu) Nagy Gergely (hvg.hu)

Tabudöntögető televíziós vetélkedők
 

Tabudöntögető televíziós vetélkedők

A Big Brother lassan a múlté, ám egyre elképesztőbb valóságshow-k lépnek a helyébe. Ateistákat térítenének meg, élőben rúgnak ki munkavállalókat, sőt népbírósággal ítéltetik el a pápát. A magyar kereskedelmi tévék valóságshow-kínálata az amerikai és a skandináv piacinál jóval szűkösebb, témaválasztását illetően pedig sokkal óvatosabb.

unknown unknown


Drasztikus a válság hatása a hazai médiára
 

Drasztikus a válság hatása a hazai médiára

Drasztikus a gazdasági válság hatása a hazai médiafogyasztásra - áll a Magyarországi médiapiaci körkép 2008 című, az ORTT Alkalmazott Kommunikációtudományi Intézete által publikált kiadvány összegzésén.

MTI MTI


Gyurcsánynak még naponta volt új programja - most senkinek sincs
 

Gyurcsánynak még naponta volt új programja - most senkinek sincs

Beköszöntött a programtalanság kora. A (nem hivatalos) kampánykezdés küszöbén még fogalmunk sincs arról, melyik politikai erő mit kezdene az országgal, milyen Magyarországot képzel el, és hogyan kívánja azt elérni – figyelmeztet írásában Novák Zoltán, a Méltányosság Politikaelemző Központ kutatásvezetője.

unknown unknown



Majdnem megfeleződött az Axel Springer nyeresége az első félévben
 

Majdnem megfeleződött az Axel Springer nyeresége az első félévben

Közel felével esett az egy évvel korábbihoz képest a magyarországi érdekeltségekkel is rendelkező Axel Springer médiacsoport profitja az idei első félévben: az adózott eredmény 267,3 millió euró lett a tavalyi első félévi 526,2 millióval szemben. Az átfogó bevétel 1,255 milliárd euróra esett a tavalyi első félévi 1,343 milliárdról.

MTI MTI


A fiatalok szerint nem trendi a Twitter
 

A fiatalok szerint nem trendi a Twitter

Egy 15 éves londoni diák írása foglalkoztatja a média üzleti világának képviselőit, akik szerint a fiatalok médiaszokásait feltáró beszámoló volt az eddigi leghasznosabb, amelyet valaha olvastak. A tinédzser nem kevesebbet állít, mint azt, hogy a Twitter korántsem olyan trendi, mint azt a középkorú médiamogulok gondolják.

MTI MTI