Egyre jobb befektetés egy Trabant, a németeknél már 2,9 millió forint az átlagáruk
Az utakon is egyre több az ilyen nosztalgiaautó. Trabantból például több mint 40 ezer darab fut a német utakon.
Az utakon is egyre több az ilyen nosztalgiaautó. Trabantból például több mint 40 ezer darab fut a német utakon.
Szinte kimeríthetetlen forrásnak tűnik a hatvanmillió járművével a legnagyobb európai autópark.
Keresd a különbséget játékhoz is jó feladvány lenne.
Több mint két évtizede dobta piacra a most kivezetésre ítélt kompakt A-, és a B-osztályokat a stuttgarti márka, amelyek új közönséget és magas eladásokat hoztak. A Mercedes viszont most inkább feljebb pozícionálná magát és csak luxusautókat gyártana.
Az európaiak leginkább VW Golfból ülnek át a jelentősen drágább Tesla Model 3-ba.
9,1 százalékkal nőtt összességében az új autók eladása Németországban, elsősorban a dízelüzemű járművek iránti kereslet újjáéledése miatt.
307 km/h, elég korrekt, de hogyan lehet, hogy a sima M5 gyorsabb?
Az Opelnél „úgy döntöttek”, nem vesznek részt az egy hónap múlva esedékes Párizsi Autószalonon.
Két nagykutya is bemutatkozott kedden hivatalos fotókon a nagyközönségnek, a BMW X5 mellett az Audi Q8 is.
Hatalmas kijelzők, érintőpanelek, mesterséges intelligencia, digitális asszisztens és kiterjesztett valóság. Nem, ez nem egy űrhajó, hanem egy VW Golf méretű kompakt autó, ami tudásban a hatalmas luxuslimuzinokat is simán kenterbe veri.
300 ezer forintot kérnek ezért a nem éppen bejáratós 5-ös BMW-ért. Az árából éves buszbérletet tervez venni az eladó.