Városi kisautó a Lamborghinitől – tetszik az ötlet?
Mutatjuk, hogy milyen lenne az olasz gyártó első hot hatch kategóriás modellje, amitől joggal retteghetne az összes GTI-kategóriás autó.
Mutatjuk, hogy milyen lenne az olasz gyártó első hot hatch kategóriás modellje, amitől joggal retteghetne az összes GTI-kategóriás autó.
Ilyen az, amikor egy szupergyors divatterepjárót és egy pickupot kereszteznek egymással.
Az új tulajdonos egy darabka autósport-történelmet vásárolt magának ennek a csodaszép olasz autónak a "személyében".
A tisztán elektromos hajtásláncú amerikai szedán ezúttal egy négyszemélyes olasz telivér ellen villantja meg a tudását.
A több évtizedes szünet után a Forma 1-be visszatérő olasz márka nem sokat várt a 2018-as külcsín leleplezésével.
A vörös színben pompázó F1-torpedó kicsinyített másolatának vélhetően sok rajongó örülne karácsonykor. Megvételéhez viszont nagyon mélyre kell nyúlni a pénztárcánkban.
Több évtizedet kellett várnunk az olasz csapat száguldó cirkuszba történő visszatérésére. Reméljük megérte.
Az Urus minden idők egyik legsportosabb divatterepjárója lehet. Elég csak egyetlen pillantást vetni rá.
A Fiat legújabb modellje sikerrel kombinálja egymással az olasz designt és a korrekt árcédulát. Egy probléma viszont sajnos akad vele.
A világon egyedülállónak számít a New York-i Enoteca Maria, amelynek a konyháján hivatásos szakácsok helyett nagymamák főznek közel 20 országból.
Az olasz sportkocsiritkaság ezen példányát meglehetősen egyedi színre sikerült lefényezni.
Ez bizony egy igazi első látásra szerelem kategóriás sportautó, ami már a beindítás előtt az egekbe emeli a hozzáértők pulzusát.
Ez a kisautó leginkább már csak a vonalvezetését illetően hasonlít a normál Fiat 500-asra.
Az olasz gyártó már most tudatosítani kívánja rajongóival, hogy az Urus nemcsak aszfalton érzi elemében magát.
Ebben a vörös olasz sportkocsiban kevesebb mint 20 ezer kilométer van. Alaposan meg is kérik az árát.
Gyönyörű formaterv, alacsony tömeg és szupererős motor – röviden és tömören ez a legfrissebb Ducati.
Az olasz sportautómárka egy igencsak futurisztikus új modellt mutatott be.
Ebből a régi olasz sportkocsiból igen kevés példány készült, és ez a konkrét darab szerencsére patika állapotban ragyog.
A 80-as évek egyik legnépszerűbb nyomozós sorozatának ikonikus autója mai szemmel nézve is igen dögös. És nem is olyan drága.
Motor elöl, hajtás hátul, apró manuálváltó a kézben és a tető lenyitva. Kell ennél több az igazán élvezetes autózáshoz? Nos, maximum csak a napsütés, de ez nem szerepel a Fiat 124 Spider extralistáján.