Olyan, mint egy uzsonnás doboz, de milliókat ér a Vespa törpeautója
A Vespa 400 hasonlóan cuki, mint a Fiat minije, vele ellentétben viszont sokkal ritkább, ezáltal értékesebb is.
A Vespa 400 hasonlóan cuki, mint a Fiat minije, vele ellentétben viszont sokkal ritkább, ezáltal értékesebb is.
A legutóbb például másfél évet szánt egy 350 GT-re, amelyről eleve kevesen mondanák meg, hogy egy Lamborghini, pedig ez volt az olaszok első sorozatgyártásba kerülő modellje.
Mindössze 31 példány készült a közúton is használható verzióból, így manapság a legértékesebb Fordok közé tartozik.
A Mercedes, Rolls-Royce, még talán ismert is milyen autókkal indított. Ezek a márkák viszont talán kevésbé.
A Lister manufaktúra által gyártott magnézium karosszériás „Knobbly” Jaguarokból mára egyetlen eredeti példány sem maradt fenn, ezért a cégnél úgy döntöttek, hogy tíz darabot ismét elkészítenek a legendás típusból.
A legigényesebb magyar oldtimer-kiállításon, a Balatonnál minden évben igyekeznek túlszárnyalni az előző év felhozatalát. Az idein majdnem hatvan meseszép old- és youngtimer autó sorakozott fel a balatonfüredi Tagore sétányon. Ráadásul a közönség választhatta közülük a legszebbet.
Mindössze 207 példány készült a legendás 037 Rally utcai változatából, a nimbuszát pedig tovább növeli, hogy ez volt az utolsó hátsókerék-hajtású versenyautó, amely győzni tudott a rali-világbajnokságon.
Az RM Sotheby’s aukciós ház egy komplett "álomgarázs-ajánlattal" rukkolt ki. Hat darab Ford versenyautó, csomagban, 11 millió dollárért.
Nagy kérdés egy autó felújításnál, hogy minél inkább az eredeti gyári állapot legyen a végcél, vagy közben érdemes azt is figyelembe venni, hogy eltelt például 40 év. A kettő elegye a modernizáló felújítás.
Hét klasszikus Mercedest újítottak fel a legutolsó apró eleméig tökéletes minőségben.
A neve mindenképpen csodás: Ferrari 400 Superamerica LWB Coupe Aerodinamico. Az RM Sotheby’s egyik idei nagy aukciójára az Amelia Islandre összesen 38 millió dollár értékben visznek autókat.
Az RM Sotheby’s-től megszokhattuk, hogy kivételes gyűjteményt kezel. Idén márciusban az Amelia Island aukción is egy egészen különleges járművet készülnek elárverezni.
Az 1937-ben gyártott Mercedes-Benz 540 K Special Roadster becsült értéke 10 és 13 millió dollár közé tehető, vagyis meghaladja a három milliárd forintot.
Január végén kerül kalapács alá egy arizonai árverésen az 1964-es 427 Competition kivitel, amiből mindössze 23 példányt készítettek annak idején. A becsült értéke is ehhez igazodik, hiszen 2 és 3 millió dollár közötti leütési árat jósolnak neki.
Lehet tippelni a sportautóban lévő legmagasabb kilométeróraállására. Az, az 1967-es Lamborghini 400 GT 2+2 biztosan a top-ban van, amelyet a tulajdonosa minden nap használt az elmúlt 40 évben.
Az 507 Series II a bajor gyártó egyik ékessége, és a hamarosan árverésre bocsájtott példány belőle ráadásul az utolsó darabok közé tartozik.
Két évvel ezelőtt 2,8 millió dollárért cserélt gazdát a Vignale karosszériás 1953-as Ferrari 250 Europa Coupé, de most újra eladósorba kerül, és már 1 millióval többet remél érte a jelenlegi gazdája.
Nem hibrid, nem üzemanyagcellás. Ennek a ritkaságnak egészen más értékei vannak.
A stuttgarti Mercedes-Benz Múzeum maga is árusításba kezd, így legalább a forrás biztos, ha valaki olditmer Mercedest akar venni.
A régi autók egyik nagy hiányossága általában, hogy a hozzájuk tartozó kiegészítőket szinte lehetetlen hiánytalanul megtalálni. Mint például egy Ferrari szerelőtáskáját.