#piackutatás







Négyszeres áron számlázhatott a Századvég az MNB-nek
 

Négyszeres áron számlázhatott a Századvég az MNB-nek

A jegybank 1,8 milliárd forintért kötött szerződést a kormányközeli céggel három évre, bér a Tárki-féle konzorcium 40 százalékkal olcsóbban vállalta volna a megbízást. A legutóbb ismertetett gazdaságiközhangulat-felmérést piaci szereplők szerint négyszeres-hatszoros áron vállalta a Századvég.

hvg.hu hvg.hu

Nem jönnek a vevők? Mutatjuk hol a probléma!
 

Nem jönnek a vevők? Mutatjuk hol a probléma!

Előfordult már önnel, hogy lemásolt egy jónak tűnő értékesítési weboldalt, de mégsem jöttek az eredmények? Meghallgatott egy marketing gurut, átemelte tőle a legjobban csengő szövegeket, de forgalma tovább stagnált? Elképzelhető, hogy nem ismeri igazán a vásárlóit, pedig ma már nulla forintból megoldható a piackutatás, mutatjuk hogyan.

Kertész Attila Mihály Kertész Attila Mihály


A magyarok többsége magyar terméket vásárol
 

A magyarok többsége magyar terméket vásárol

Tízből hat fogyasztó tartja fontosnak, hogy amikor élelmiszert vásárol, akkor magyar terméket válasszon, közülük egyharmad a jó minőséget, egyötöd a hazai áru egészséges voltát jelölte meg döntése fő okának - derül ki a Nielsen piackutató felméréséből.

MTI MTI


Az Ipsos a fiatal felnőttekről: semmi meglepetés, a plázázás lenyomja a sportot
 

Az Ipsos a fiatal felnőttekről: semmi meglepetés, a plázázás lenyomja a sportot

Az Ipsos első alkalommal készítette el az F&F (Fókuszban a fiatal felnőttek) című kutatását. A 15-25 évesek körében végzett országos felmérés során több mint félezer fiatalt kérdeztek meg. Az idei első negyedévben lezajlott személyes felmérés három témakörre terjedt ki: a zenelejátszókra, a ruhamárkákra, valamint a szabadidő-eltöltés különböző módjaira.

hvg.hu hvg.hu