#reklám

Hogy lesz ebből pénz? És főleg: mennyi? Viszik és persze ontják is a milliárdokat a videójátékok, a reklámok és a koncertek
 

Hogy lesz ebből pénz? És főleg: mennyi? Viszik és persze ontják is a milliárdokat a videójátékok, a reklámok és a koncertek

A globális szórakoztató- és médiaipar bevételei 2024-ben megközelítették a 3 ezer milliárd dollárt, 2029-re pedig az előrejelzések szerint elérik a 3,5 ezer milliárd dollárt. A gyarapodás főként a reklámokból, az élő eseményekből és a videójátékokból származó bevételek növekedéséből fakad. A PwC elemezte a globális szórakoztató- és médiaipar kilátásait.

HVG HVG




Jönnek a hirdetések a WhatsAppba
 

Jönnek a hirdetések a WhatsAppba

A WhatsApp bejelentette: mostantól kétféle reklámmal is találkozhatnak a felhasználók a platformon, a cégeknek pedig egy plusz bevételszerzési lehetőséget is indít a cég.

HVG HVG















Újabb helyen jönnek reklámok a YouTube-on
 

Újabb helyen jönnek reklámok a YouTube-on

Úgy tűnik, hallgat a felhasználók panaszaira a YouTube, és egy újonnan bevezetett reklámfelület esetében már olyan gyakorlatot alkalmaz, ami kevésbé zavarhatja a nézőket az élő közvetítések alatt.

HVG HVG