De most akkor tényleg valami rettenetesen csúnyát mondanak a Marks & Spencer-hirdetésben?
Kisebb őrület szabadult el az online térben. A M&S cáfol.
Kisebb őrület szabadult el az online térben. A M&S cáfol.
A lengyel egészségügyi minisztérium megosztó videóban próbál tenni az ellen, hogy ne az országukban legyen a legalacsonyabb a születési ráta Európában.
Max Lanman videóját valószínűleg az összes marketinges iskolában tanítani fogják.
Tavaly három befutó volt a 2017-es év kommunikációjára kiírt 25 milliárd forintos gigatenderen, valamennyiük neve ismert, és Rogán Antal miniszter jó ismerőseiként emlegetik őket.
Vörös forradalom a stigmák ellen.
Idén január és június között az egy évvel korábbinál másfélszer többet, listaáron 36,4 milliárd forintot költött az állam reklámokra a Kantar Média adatai szerint. Az összeg fele mindössze tíz médiumnál landolt, amelyek közül kilenc kormányközeli tulajdonosi körnél van.
Ősi vágya az embernek, hogy hasson a társaira, és ezzel szándékainak megfelelő, célzott hatást érjen el. Mosollyal és mozdulattal, hanggal és csönddel, szóval és színekkel, hatalmas autóval és magas sarokkal, illattal és érintéssel, marketinggel és propagandával, karizommal és karizmával.
Katasztrofálisan reagált a YouTube egy világsztárnak számító videós adománygyűjtő akciójára a Las Vegas-i mészárlás után, majd ezt tetézni is tudta.
Ki mondta, hogy az opera nem lehet szexi?
Sok érdekes és gyors válaszra váró kérdést vet fel egy új, kiterjesztett valóságon alapuló alkalmazás, amely felforgathatja a reklámpiacot: az égboltból is hirdetési felületet csinál.
A nem kevéssé ironikus kisfilmmel a készítők a sztereotípiákat is agyon akarták csapni.
A hetedik évad végén egymásba gabalyodott Daeneris Targaryant és Havas Jont megszemélyesítő színészekkel a Dolce & Gabbana két külön kisfilmet is forgatott.
Különös Netflix-plakátok bukkantak fel New Yorkban és Los Angelesben.