Ez a hirdetés azzal sokkolja a gyerekeket, hogy nincs Mikulás
Már semmi sem szent, a szülők fel vannak háborodva.
Már semmi sem szent, a szülők fel vannak háborodva.
A közösségi médián keresztül fenyegetőznek a brit áruházlánc bojkottjával a tévékampányon kiakadt vásárlók. A 1 perc 16 másodperces reklámban többek között egy ünneplő muszlim család is látható. Egyes kommentelők azt állítják, a Tesco ezzel „megszüntette a karácsonyt”.
Nagyon finn lett a hangulata világbajnokkal készült hirdetésnek.
Kisebb őrület szabadult el az online térben. A M&S cáfol.
A lengyel egészségügyi minisztérium megosztó videóban próbál tenni az ellen, hogy ne az országukban legyen a legalacsonyabb a születési ráta Európában.
A verseny hivatalosan is elindult!
Max Lanman videóját valószínűleg az összes marketinges iskolában tanítani fogják.
Tavaly három befutó volt a 2017-es év kommunikációjára kiírt 25 milliárd forintos gigatenderen, valamennyiük neve ismert, és Rogán Antal miniszter jó ismerőseiként emlegetik őket.
Vörös forradalom a stigmák ellen.
"Már nem kellene életben lennem" - kezdődik az Under Armour látványos reklámja, főszerepben a szír Juszra Mardinivel, aki a bombázások elől menekült Németországba Budapesten keresztül. Azóta a vizes vb-re már sportolóként térhetett vissza a magyar fővárosba.
Idén január és június között az egy évvel korábbinál másfélszer többet, listaáron 36,4 milliárd forintot költött az állam reklámokra a Kantar Média adatai szerint. Az összeg fele mindössze tíz médiumnál landolt, amelyek közül kilenc kormányközeli tulajdonosi körnél van.
A szépségipari termékeket gyártó cég ugyan törölte a közösségi médiába szánt kisvideós hirdetést, és elismerte, hogy hibázott, bocsánatot is kért, de a nyomokat már nem lehet eltüntetni.
Ősi vágya az embernek, hogy hasson a társaira, és ezzel szándékainak megfelelő, célzott hatást érjen el. Mosollyal és mozdulattal, hanggal és csönddel, szóval és színekkel, hatalmas autóval és magas sarokkal, illattal és érintéssel, marketinggel és propagandával, karizommal és karizmával.
Ki mondta, hogy az opera nem lehet szexi?
A nem kevéssé ironikus kisfilmmel a készítők a sztereotípiákat is agyon akarták csapni.
Különös Netflix-plakátok bukkantak fel New Yorkban és Los Angelesben.