Optikai illúzióval az örökbefogadásért
Belefutottunk egy remek kampányplakát-sorozatba.
A Smart ForTwo autó kampányán igen kreatív csapat dolgozott – ezt a reklámfelvételek is alátámasztják. Témájuk: mi történik, ha az utas hamarabb ér a célállomásra.
Nem tetszik a fogyasztóvédőknek, hogy két perc alatt lejáró akciót hirdettek.
Csodás dolgok születnek, mikor a művészeti vezető végigviszi az akaratát.
Elég érdekes feltételekkel kötött szerződést a közmédia a New Wave Médiával, ami egy ideje már Matolcsy György fiáé.
Az Apple meglepő és látványos reklámmal rukkolt elő: a leginkább a Halálos iramban filmszériából ismert Dwayne "The Rock" Johnson főszereplésével a Siri lehetőségeire hívja fel a figyelmet.
A közösségi oldalakon az Audi bojkottjára buzdítottak felhasználók az autógyártó egyik kínai reklámja miatt, amelyért az anyacég szerint a helyi partnertársaságuk a felelős.
A szakmai szervezetnek megvan a véleménye az utóbbi idők politikai hirdetéseiről, de a Soros arcképével dolgozó kampány az első, amelynek ügyében tucatnyi panasz érkezett hozzájuk. Íme az álláspontjuk.
A Coca-Cola reklámjai a tévézés kezdetétől fogva legendásak, de az elmúlt évek, évtizedek során sokat változott a kólacég arculata, a szlogennel együtt.
Érdeklődési körök alapján eddig csak személyre szabta hirdetéseit a Facebook, de mostantól családi kapcsolatainkat is figyelembe veszi, ami akár hasznos is lehet.
Ezen a Lada reklámfilmen a fiatalok csak nevetnek, a korábban születettekben viszont valódi érzelem-cunami korbácsolódik fel.
Az Üdvhadseregnek gyűjtenek pénzt egy érdekes reklámkampánnyal.
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a fogyasztók megtévesztése és valótlan állítás miatt 500 ezer forintra bírságolta a Manna Natúr Kozmetikum Kft.-t, a Manna Natúr Kozmetikum Európa Zrt.-t pedig figyelmeztetésben részesítette. A Manna Natúr Kozmetikum szerint a hatóság tévedett.
Miután kiderült, hogy a szponzorált tartalmakon vagyonokat kereső világsztárok nem jelölik az Instagramon, hogy pénzt kaptak egy-egy fotóért, illetve termékmegjelenítésért, a fejlesztők jelezték: már tesztelik a mindenki számára hasznos megoldást.
Made in America, vagyis Amerikában készült, hirdeti büszkén a Smirnoff vodkagyár legújabb plakátján. Ami akár utalás is lehetne Trump egyik választási szlogenjére, az Amerikában gyártott termékek helyzetbe hozásáról, az amerikai munkahelyek védelméről. De a hirdetés következő mondata már üt. Nem is kicsit.
Óriási nézettséget hozna, ha a tévében szembesítenének migránsokat határőrökkel, vagy a kilakoltatást végzőket azokkal, akiknek el kell hagyniuk az otthonukat - véli Fabricius Gábor médiadesigner, író. Arról is megkérdeztük: mennyi idő alatt lehetne átformálni a közvéleményt, ha hirtelen új közellenséget kellene keresni, és mit tehetünk, hogy ne csak budapesti értelmiségiek beszélgessenek a toleranciáról.
A reklámszakmának váltania kell, ha tényleg meg akarja érteni a nőket, sőt épp egy új korszak kezdetén állunk: szexizmussal és a nők tárgyiasításával ma már egyre kevésbé lehet bármit eladni. Főként az Y és a Z generáció várja el a márkáktól, hogy a profiton túl társadalmi hasznot is hajtsanak, közös ügyeinkben hitelesen szerepet vállaljanak. Nem véletlenül hódít a femvertising.
Valami bekattant az Apple-nél, néhány napon belül annyi reklámvideót tettek közzé az iPhone-ról, mint máskor hónapok alatt (sem).
Reklámmentessé válik június elsejével az M2 gyermek- és ifjúsági csatorna abban az idősávban, amikor a legkisebbeknek szóló műsorokat sugározza. Ezt a gyereknapon, a Családok világtalálkozója vasárnapi rendezvényén jelentette be .
A belga királyi család rossz néven vette az amerikai gyorsétterem-lánc hirdetését, amelynek szerzői választást kínálnak Belgium polgárainak. Döntsék el, ki a király: Fülöp vagy a Burger King?