#reklám
















Fabricius Gábor: a rendszerváltás óta háborús a hangulatunk
 

Fabricius Gábor: a rendszerváltás óta háborús a hangulatunk

Óriási nézettséget hozna, ha a tévében szembesítenének migránsokat határőrökkel, vagy a kilakoltatást végzőket azokkal, akiknek el kell hagyniuk az otthonukat - véli Fabricius Gábor médiadesigner, író. Arról is megkérdeztük: mennyi idő alatt lehetne átformálni a közvéleményt, ha hirtelen új közellenséget kellene keresni, és mit tehetünk, hogy ne csak budapesti értelmiségiek beszélgessenek a toleranciáról.

hvg.hu hvg.hu

Feminista reklámok:
 

Feminista reklámok: "Ki tud azonosulni a pucsító nővel?"

A reklámszakmának váltania kell, ha tényleg meg akarja érteni a nőket, sőt épp egy új korszak kezdetén állunk: szexizmussal és a nők tárgyiasításával ma már egyre kevésbé lehet bármit eladni. Főként az Y és a Z generáció várja el a márkáktól, hogy a profiton túl társadalmi hasznot is hajtsanak, közös ügyeinkben hitelesen szerepet vállaljanak. Nem véletlenül hódít a femvertising.

Hercsel Adél Hercsel Adél