Rogán szomszédja kegyvesztett lett az állami megrendeléseknél
Kegyvesztett lett a kormány kedvenc médiaügynöke, a Rogán Antal szomszédjaként emlegetett Csetényi Csaba cége - írta a Magyar Nemzet.
Kegyvesztett lett a kormány kedvenc médiaügynöke, a Rogán Antal szomszédjaként emlegetett Csetényi Csaba cége - írta a Magyar Nemzet.
Az interneten költik a legtöbb pénzt hirdetésekre, egyedül a nyomtatott sajtóban nem volt jelentős növekedés tavaly. Első ránézésre jól áll a magyar reklámpiac, de sok baj van a háttérben.
Gondolta volna, hogy a síró babát fel kellene venni a kiságyból?
A Teslát népszerűsítő rajongói reklám alig két napja van fent YouTube-on, de máris közel 300 ezren látták.
Joseph Bulova 1875-ben, 23 évesen nyitotta meg kis ékszerboltját New Yorkban. De nem az ékszerei, hanem az órái és az akkoriban még szokatlannak számító marketingmódszerek tették igazán híressé a céget.
Csökkent a csúcsról a Facebook részvények értéke, miután a pénzügyi igazgató közölte: már annyi hirdetőjük van, hogy nem tudják növelni a reklámok számát úgy, hogy ne zavarnák a felhasználókat.
A kormány állítja, hogy a most tervezett formában már Brüsszelnek is tetszeni fog a reklámadó, csakhogy a problémás részeket benthagyták az átírt javaslatban is.
"Harcoljon Ön is a LED-égőkkel a Rezsidémon ellen!"
Egy BMW reklámról találták úgy a hatóságok, hogy az üzenete veszélyes lehet. Nyilván meg is jelent mindenhol, hogy melyik reklámról van szó.
Több mint 90 céget és hírességet figyelmeztettek egy levélben: jelezzék, ha az Instagramon hirdetnek, mert sok szabálytalanságot találtak.
Coca-Cola, Pepsi, McDonald’s, Lexus, Kodak, Asus, és még hosszan sorolhatnánk azokat a cégeket, amelyek másutt úgy is reklámoznak, ahogyan idehaza sosem.
Jókora kiskapu van a reklámújságok betiltásának tervén: nem volna nehéz saját újságként piacra dobni a reklámokat.