szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A márkaigazgató szerint szakmailag nem lett volna helyénvaló egy társadalmi-politikai vitát a reklámozói térbe emelni.

Karácsony 2022
Indul az idei karácsonyi menet. És ugyan a háború közelsége, az anyagi nehézségek mellett megint nem lesz felhőtlen, de akkor is szeretjük. Készülünk – ajándékokkal, ételekkel, programokkal. Tartsanak velünk!
Friss cikkek a témában

Néhány napja írta meg a 444.hu, hogy a környező országokban (Németországtól Csehországon át Horvátországig) a Telekom karácsonyi kampányában olyan hirdetés fut, amiben egy iskolában mesélnek az egymásra figyelés fontosságáról. Magyarországon viszont tanár helyett buszvezető a reklámban.

A Magyar Telekom a lap kérdésére eredetileg azt közölte, hogy a fiatal hazai tehetségeket támogatták a saját reklám forgatásával, de a nemzetközi kommunikációs csapattal közösen döntöttek a közös fejlesztésű „Hogy vagy?” koncepció magyarországi életre keltéséről.

A Kreatív kérdésére ugyanakkor a Telekom márka- és lakossági kommunikációs igazgatója, Szabó Béla később ezt nyilatkozta:

„Szakmailag nem éreztük helyénvalónak egy társadalmi-politikai vitát a reklámozói térbe emelni, hiszen a kampányunk célja, hogy hatására újra egymás felé forduljanak az emberek. A hozzánk érkező visszajelzések azt erősítették meg, szeretik ezt az üzenetet, a világ egyik legegyszerűbb, mégis legfontosabb kérdését: „Hogy vagy?”

A reklám Németroszágban így nézett ki:

 

A magyar verzió a buszsofőrrel így sikerült:

 

 

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!