#reklám







Médiatörvény: egyre több lehet a termékelhelyezés a műsorszámokban
 

Médiatörvény: egyre több lehet a termékelhelyezés a műsorszámokban

A most készülő médiatörvény lehetőséget ad termékelhelyezésre a műsorszámokban. Kaszó Klára, az RTL Klub jogi igazgatója éppen ezért úgy véli, van esély arra, hogy ne csupán a reklámköltések átrendeződése történjen meg, hanem további források is jöjjenek a piacra az új reklámozási módszer segítségével.

MTI MTI


A valaha volt tíz legjobb focireklám – videó
 

A valaha volt tíz legjobb focireklám – videó

A nagy labdarúgótornák (Európa-bajnokság, világbajnokság) előtt ma már több reklám is kijön, melyeket neves rendezők készítenek és világsztárok serege szerepel bennük. Összegyűjtöttük a legemlékezetesebbeket.

hvg.hu hvg.hu

Elkészült a Coca-Cola új karácsonyi reklámja
 

Elkészült a Coca-Cola új karácsonyi reklámja

Elkészült a Coca-Cola Snow globe című karácsonyi kampánya, amelyet 90 országban fognak vetíteni. Az ünnepi kampányfilm november 21-én debütál majd Angliában, de a reklámfilmzene már most is elérheő Shake-up Christmas néven - olvasható a Szívlapát blogon.

hvg.hu hvg.hu

A tíz legjobb reklám az IT világából
 

A tíz legjobb reklám az IT világából

Szeretjük a reklámokat? Nem. Idegesítenek, amikor tönkreteszik kikapcsolódásunkat a tévében, vagy az arcunkba ugranak egy-egy weboldalt teljesen eltakarva? Bizony. Szeretjük-e a jó reklámokat? Igen!

hvg.hu hvg.hu


Nem mozdul a reklámpiac: a gyógyhatású készítmények vezetnek
 

Nem mozdul a reklámpiac: a gyógyhatású készítmények vezetnek

Az év első kilenc hónapjában csaknem ugyanannyit költöttek a cégek reklámokra, mint egy évvel korábban. A legnagyobb növekedés a kábeltelevíziós piacon következett be, és ahogy tavaly, úgy idén is a gyógyhatású készítmények reklámozására fordították a legtöbbet – írta szerdai számában a Napi Gazdaság.

MTI / hvg.hu MTI / hvg.hu







Többen élnek reklámból, mint hinnénk
 

Többen élnek reklámból, mint hinnénk

Az idei első félévben 11 százalékkal több reklámmal foglalkozó cég alakult, mint amennyi felszámolás, végelszámolás vagy törlés révén megszűnt – derül ki az Opten céginformációs szolgáltató legfrissebb adataiból. A növekvő trend azért is érdekes, mert a hazai média tartós válságát éppen a hirdetési piac csökkenése okozza. Az új alapítások és a megszűnések, illetve megszüntetések üteme azonban egyaránt nőtt 2009 azonos időszakához képest.

hvg.hu hvg.hu