Médiatörvény: "kedvező reklámszabályok, bizonytalanságot keltő bírságok"
A Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesületének (MEME) elnöke szerint előrelépés a termékelhelyezés és az osztott képernyős reklámok engedélyezése.
A Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesületének (MEME) elnöke szerint előrelépés a termékelhelyezés és az osztott képernyős reklámok engedélyezése.
Ön szerint milyen egy jó reklám? Humoros? Érdekes? Elgondolkodtató? De talán az a legjobb, ha valami hasznunk származik a reklámból - írja az Addict blog szerzője.
Az online videomegosztók rendkívül hatékony eszközt adtak a kreatívok kezébe, hiszen egy-egy jól eltalált rövidfilmmel néhány nap leforgása alatt potenciális vásárlók millióit érhetik el. Egy amerikai blog összegyűjtötte 2010 leginnovatívabb vírusfilmjeit.
A nagy labdarúgótornák (Európa-bajnokság, világbajnokság) előtt ma már több reklám is kijön, melyeket neves rendezők készítenek és világsztárok serege szerepel bennük. Összegyűjtöttük a legemlékezetesebbeket.
Szeretjük a reklámokat? Nem. Idegesítenek, amikor tönkreteszik kikapcsolódásunkat a tévében, vagy az arcunkba ugranak egy-egy weboldalt teljesen eltakarva? Bizony. Szeretjük-e a jó reklámokat? Igen!
Igen, a popcorn akár halálos is lehet, de szerencsére lehet tenni ellene. Erre hívja fel a figyelmet az angliai St. James Kórház egy reklám segítségével - olvasható az Adrenalin blogon.
Pár hete ütötte fel a fejét egy videó a neten, amiben egy orosz rendőr menekül egy falka farkas elől az autópályán.
Az APEH már nem költ reklámra, nem ad ki céges összesítőt, és búcsút int az Adómanónak is - írja csütörtöki számában a Magyar Nemzet.
Az egyik nagy gyorsétteremlánc 33 százalékkal tudta megnövelni vendégei számát egy egyszerű trükkel. A kampányhoz a Foursquare helyfüggő szolgáltatását használták, komoly sikerrel.
Az idei első félévben 11 százalékkal több reklámmal foglalkozó cég alakult, mint amennyi felszámolás, végelszámolás vagy törlés révén megszűnt – derül ki az Opten céginformációs szolgáltató legfrissebb adataiból. A növekvő trend azért is érdekes, mert a hazai média tartós válságát éppen a hirdetési piac csökkenése okozza. Az új alapítások és a megszűnések, illetve megszüntetések üteme azonban egyaránt nőtt 2009 azonos időszakához képest.