#reklám


Interaktív reklám a YouTube segítségével
 

Interaktív reklám a YouTube segítségével

Az utóbbi években meghonosodott egy újfajta technológia az internetes videókban, melyek addig nem látott interakciót biztosítanak a számítógép előtt ülő nézőknek. A Youtube-nak köszönhetően végre olyan történetek irányítói lehetünk, melyeket korábban csak szó nélkül ültünk végig - olvasható az Adrenalin blogon.

hvg.hu hvg.hu





A Shell kihasználja a BP katasztrófáját
 

A Shell kihasználja a BP katasztrófáját

Tökéletesen időzített reklámkampányt indított a Shell, amely burkoltan a Mexikói-öbölben történt fúrótorony-katasztrófát és a BP által okozott környezeti pusztulást kívánja meglovagolni - olvasható az Adrenalin blogon.

hvg.hu hvg.hu


Vissza a kőkorszakba, két és fél perc alatt
 

Vissza a kőkorszakba, két és fél perc alatt

Egyre kevesebb fiatal jelentkezik szakmunkástanulónak, ezáltal nagyon nagy a hiány az adott szakmákban. A német szakmunkások és kisiparosok érdekképviseleti szervezete, a Das Handwerk kampányfilmben mutatja be, hogy hova jutna az emberiség a szakmunkások nélkül – olvasható az Adrenalin blogon.

hvg.hu hvg.hu




A Danone elismeri, joghurtjainak nincsenek egészségi előnyei
 

A Danone elismeri, joghurtjainak nincsenek egészségi előnyei

Megváltoztatja Activia és Actimel márkájú joghurtjainak reklámját a francia Danone élelmiszeróriás, miután sikertelenül próbálta elismertetni, hogy fogyasztásuk egészségügyi előnyökkel jár. A Danone Kft. viszont azt állítja: teljesen biztosak az Actimel és az Activia tudományos hátterében, a "fogyasztók milliói világszerte tudják bizonyítani az egészségre ható jótékony hatásokat".

MTI MTI

Milliárdos bloggerek
 

Milliárdos bloggerek

A blog eredetile csak egy online felület, azaz napló volt, az utóbbi években azonban külön műfajjá nőtte ki magát, saját szabályokkal, hagyományokkal, nyelvezettel. Kik és hogyan lettek milliárdosok blogolásból?

hvg.hu hvg.hu