A Guinness-rekordok közé került egy Nokia-reklám
Bekerült a Guinness-rekordok közé a Nokia N8 mikroszkóptechnikát is felvonultató új telefonjának reklámja - olvasható a Szívlapát blogon.
Bekerült a Guinness-rekordok közé a Nokia N8 mikroszkóptechnikát is felvonultató új telefonjának reklámja - olvasható a Szívlapát blogon.
Az egyik nagy gyorsétteremlánc 33 százalékkal tudta megnövelni vendégei számát egy egyszerű trükkel. A kampányhoz a Foursquare helyfüggő szolgáltatását használták, komoly sikerrel.
Az idei első félévben 11 százalékkal több reklámmal foglalkozó cég alakult, mint amennyi felszámolás, végelszámolás vagy törlés révén megszűnt – derül ki az Opten céginformációs szolgáltató legfrissebb adataiból. A növekvő trend azért is érdekes, mert a hazai média tartós válságát éppen a hirdetési piac csökkenése okozza. Az új alapítások és a megszűnések, illetve megszüntetések üteme azonban egyaránt nőtt 2009 azonos időszakához képest.
Szombaton lesz 9 éve, hogy az al-Káida terrorszervezet összehangolt terrortámadást indított az Egyesült Államok ellen. De a katasztrófa elkerülhető lett volna - olvasható az Adrenalin blogon.
Az utóbbi években meghonosodott egy újfajta technológia az internetes videókban, melyek addig nem látott interakciót biztosítanak a számítógép előtt ülő nézőknek. A Youtube-nak köszönhetően végre olyan történetek irányítói lehetünk, melyeket korábban csak szó nélkül ültünk végig - olvasható az Adrenalin blogon.
A dél-amerikai Moma reklámügynökség az ötvenes évekbe repíti vissza a közösségi médiát - olvasható a Szívlapát blogon.
A színész az Expendables című akcióorgia népszerűsítésének részeként adott interjút a videomegosztó oldalon létrehozott külön csatorna számára. Az interjú során különös dolog történik, Sly azonban nem hagyja annyiban, hogy félbeszakítják.
Egy új romániai állomásépület átadási ünnepségén reklám helyett szexfilmet vetítettek a vendégeknek.
Közel 60 millió forintnak megfelelő kártérítést üti a markát annak a görög nyugdíjasnak, akit egy svéd joghurtgyártó töröknek feltüntetve használt egy terméke reklámarcaként.
Majdnem katona, színész, artista, táncos, halálra ítélt embercsempész, kocsmáros, reklámügynök, autólízing pioneer, zálogházas, dióspecialista. Mindenekelőtt pedig nagy mesélő. Az Adrenalin blog szerzője Klapka Györggyel készített interjút.
A Toy Storyt reklámozza az első fizetett hirdetés a Twitter közösségi oldalon.
Tiltott reklámtevékenység miatt két holland nőt őrizetbe vett a dél-afrikai rendőrség. A hölgyek a dánok elleni világbajnoki csoportmérkőzésen az egyik holland sörgyár pólójában szurkoltak 34 társukkal együtt.
A dél-afrikai labdarugó-világbajnokság hivatalos sörszponzora, a Budweiser egy meglehetősen egyszerű, ám annál viccesebb kampánnyal rukkolt elő a nagy sporteseményre: a márka elindított egy online valóságshowt - olvasható az Adrenalin blogon.
Tökéletesen időzített reklámkampányt indított a Shell, amely burkoltan a Mexikói-öbölben történt fúrótorony-katasztrófát és a BP által okozott környezeti pusztulást kívánja meglovagolni - olvasható az Adrenalin blogon.
Látványos, izgalmas, fordulatos, humoros, szórakoztató és monumentális a Nike új reklámja, amit a foci-vb-re szánt - olvasható az Adrenalin blogon.
Egyre kevesebb fiatal jelentkezik szakmunkástanulónak, ezáltal nagyon nagy a hiány az adott szakmákban. A német szakmunkások és kisiparosok érdekképviseleti szervezete, a Das Handwerk kampányfilmben mutatja be, hogy hova jutna az emberiség a szakmunkások nélkül – olvasható az Adrenalin blogon.
A szakemberek szerint a Ferrari az autójára ragasztott vonalkóddal megszegte a dohánytermékek reklámozásáról szóló törvényt, mégpedig súlyosan – olvasható az Adrenalin blogon.
A Louis Vuitton luxus kategóriájú divatmárkát is megérintette a közelgő labdarúgó világbajnokság. A brand exkluzivitásához illően élő futball-legendák – Pelé, Maradona és Zidane – működnek közre a legújabb kampányban – olvasható a Sportsmarketing blogon.
Egy amerikai fehérnemű cég azt állítja, a televíziós csatornák azért nem voltak hajlandóak reklámfilmjét sugározni, mivel túl nagynak tartották az átlagnál termetesebb modell melleit.
Egymillió forintra bírságolta a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a vetőmag-nemesítő és forgalmazó Pioneer Hi-Bred Magyarország Kft.-t, mert a társaság tavaly májusban közzétett egyik reklámja megtévesztésre alkalmas volt.