#reklám


Száz éve már működött a mai netes honlapok modellje?
 

Száz éve már működött a mai netes honlapok modellje?

Már az internet előtt is létezett a mai honlapok őse - nem számítógépeken, hanem egy újság kirakatában, illetve utcafrontján, ahol gyorshírekkel, élő közvetítésekkel szolgáltak a hírlapírók. Az információk között pedig fizetett hirdetések bújtak meg.

Szegő Iván Miklós Szegő Iván Miklós

50 elképesztően jó italcsomagolás
 

50 elképesztően jó italcsomagolás

Csomagolása által válhat kedvenccé az áru, de a rossz csomagolás a jó árut is tönkreteheti - írja a Facelift reklámblog, 50 olyan italcsomagolást mutatva be, amelyek nemcsak a vásárlót vonzzák, hanem versenytársaik közül is kiemelkednek.

hvg.hu hvg.hu


Pekingben nem reklámozhatók a luxuscikkek
 

Pekingben nem reklámozhatók a luxuscikkek

Pekingben a jövőben nem reklámozhatók utcai plakátokon a luxuscikkek, és a hirdetésekből el kell tűnniük az autók, a lakások, vagy például a borok reklámjában gyakran használt "mennyei, luxus, vagy csúcsminőség" szavaknak.

MTI MTI

Lehet eredetien is más tollával ékeskedni
 

Lehet eredetien is más tollával ékeskedni

Guttenberg német védelmi minisztert pár napja búcsúztatták plágium-botránya miatti lemondása után, egy svájci ruházati cég pedig poénra vette a figurát. Mármint Guttenberget, akinek ha a doktori disszertációja nem is, legalább a kabátja eredeti.

hvg.hu hvg.hu


A vegák jobbak az ágyban, az erő mégsem velük van
 

A vegák jobbak az ágyban, az erő mégsem velük van

A Super Bowl megmozgatja a fogyasztói társadalmat, a reklámozók pedig próbálják erre az eseményhez időzíteni a legkreatívabb hirdetéseiket. A Volkswagen Darth Vaderes kisfilmje nyerte el a nagyközönség tetszését, a PETA betiltott szexuális töltetű reklámja viszont hiába próbálta volna meggyőzni a húsevőket, hogy a vegáknak jobb a szexuális életük. Betiltották a hirdetésüket.

hvg.hu hvg.hu

Hat alapérzelem: melyek ezek, mire használhatók és mire nem?
 

Hat alapérzelem: melyek ezek, mire használhatók és mire nem?

Öröm, bánat, düh, meglepődés, félelem és undor – e hat emberi alapérzelmet arcmimika alapján a pápuák ugyanúgy felismerik, mint a nyugati világ egyetemistái. Erre épít a filmgyártás, de például a reklámiparban kidobott pénz az alapérzelmekhez társított üzenet.

Szegő Iván Miklós Szegő Iván Miklós