Lecsokizták a szupermodellt, megsértődött.
Naomi Campbellt sokkolta a Cadburry atlantai reklámplakátja, melyen csokihoz hasonlítják. Perrel fenyegetőzik a szupermodell.
Naomi Campbellt sokkolta a Cadburry atlantai reklámplakátja, melyen csokihoz hasonlítják. Perrel fenyegetőzik a szupermodell.
Már az internet előtt is létezett a mai honlapok őse - nem számítógépeken, hanem egy újság kirakatában, illetve utcafrontján, ahol gyorshírekkel, élő közvetítésekkel szolgáltak a hírlapírók. Az információk között pedig fizetett hirdetések bújtak meg.
Csomagolása által válhat kedvenccé az áru, de a rossz csomagolás a jó árut is tönkreteheti - írja a Facelift reklámblog, 50 olyan italcsomagolást mutatva be, amelyek nemcsak a vásárlót vonzzák, hanem versenytársaik közül is kiemelkednek.
Snoop Dogg egy olyan új, magas koffeintartalmú alkoholos ital reklámkampányában vesz részt, amelyet már piacra kerülése előtt be akartak tiltani.
Pekingben a jövőben nem reklámozhatók utcai plakátokon a luxuscikkek, és a hirdetésekből el kell tűnniük az autók, a lakások, vagy például a borok reklámjában gyakran használt "mennyei, luxus, vagy csúcsminőség" szavaknak.
Guttenberg német védelmi minisztert pár napja búcsúztatták plágium-botránya miatti lemondása után, egy svájci ruházati cég pedig poénra vette a figurát. Mármint Guttenberget, akinek ha a doktori disszertációja nem is, legalább a kabátja eredeti.
Tavaly az országos földi sugárzású tévékre a reklámbevételekből 44,3 milliárd forint jutott, míg 2009-ben 48,1 milliárd forint.
A Super Bowl megmozgatja a fogyasztói társadalmat, a reklámozók pedig próbálják erre az eseményhez időzíteni a legkreatívabb hirdetéseiket. A Volkswagen Darth Vaderes kisfilmje nyerte el a nagyközönség tetszését, a PETA betiltott szexuális töltetű reklámja viszont hiába próbálta volna meggyőzni a húsevőket, hogy a vegáknak jobb a szexuális életük. Betiltották a hirdetésüket.
Öröm, bánat, düh, meglepődés, félelem és undor – e hat emberi alapérzelmet arcmimika alapján a pápuák ugyanúgy felismerik, mint a nyugati világ egyetemistái. Erre épít a filmgyártás, de például a reklámiparban kidobott pénz az alapérzelmekhez társított üzenet.
Sok kamasz azért gyújt rá, mert tetszik neki a cigarettareklámok által sugallt imázs - derül ki egy amerikai-német kutatásból.