Lecsokizták a szupermodellt, megsértődött.
Naomi Campbellt sokkolta a Cadburry atlantai reklámplakátja, melyen csokihoz hasonlítják. Perrel fenyegetőzik a szupermodell.
Naomi Campbellt sokkolta a Cadburry atlantai reklámplakátja, melyen csokihoz hasonlítják. Perrel fenyegetőzik a szupermodell.
Már az internet előtt is létezett a mai honlapok őse - nem számítógépeken, hanem egy újság kirakatában, illetve utcafrontján, ahol gyorshírekkel, élő közvetítésekkel szolgáltak a hírlapírók. Az információk között pedig fizetett hirdetések bújtak meg.
"Nem kellett sokat várni ahhoz, hogy az alig egy hete meggyilkolt Oszama bin Laden halála egy reklámban köszönjön vissza. Igaz, azt álmomban sem gondoltam volna, hogy az al-Kaida hírhedt figurájával, pontosabban annak amúgy sem teljesen hétköznapi "temetésével" a biztonsági öv fontosságát reklámozzák majd" - írja a Facelift nevű reklámblog szerzője.
Az egyszerű, de ötletes logókról közölt összeállítást a Facelift reklámblog.
Csomagolása által válhat kedvenccé az áru, de a rossz csomagolás a jó árut is tönkreteheti - írja a Facelift reklámblog, 50 olyan italcsomagolást mutatva be, amelyek nemcsak a vásárlót vonzzák, hanem versenytársaik közül is kiemelkednek.
Snoop Dogg egy olyan új, magas koffeintartalmú alkoholos ital reklámkampányában vesz részt, amelyet már piacra kerülése előtt be akartak tiltani.
A MEC médiaügynökség kutatási divíziójának jelentése szerint a rádióknak lesz idén a legnehezebb dolguk.
Másféléves börtönbüntetésre ítéltek Moszkvában egy orosz hackert, aki pornófilmre cserélte egy elektronikus óriáshirdetés reklámvideóját az orosz fővárosban - közölte csütörtökön a RIA Novosztyi orosz hírügynökség. A 41 éves férfi "rosszul elsült viccként" jellemezte a belügyminisztérium épületének közelében található, hat méterszer kilenc méteres videófal feltörését.
Pekingben a jövőben nem reklámozhatók utcai plakátokon a luxuscikkek, és a hirdetésekből el kell tűnniük az autók, a lakások, vagy például a borok reklámjában gyakran használt "mennyei, luxus, vagy csúcsminőség" szavaknak.
Jennifer Aniston egy palackozott vizet reklámoz a Youtube-on, felhasználva minden lehetséges eszközt, hogy behozza a kattintásokat. Sikeresen: öt nap alatt hat milliós nézettséget produkált a videó.
Guttenberg német védelmi minisztert pár napja búcsúztatták plágium-botránya miatti lemondása után, egy svájci ruházati cég pedig poénra vette a figurát. Mármint Guttenberget, akinek ha a doktori disszertációja nem is, legalább a kabátja eredeti.
Az Ogilvy nevű ukrán reklámszakmai műhelyben ukrán, brit és magyar tudósok elkészítették a nézhető, érthető, gusztusos banki reklámfilmet - olvasható a Szívlapát blogon.
Tavaly az országos földi sugárzású tévékre a reklámbevételekből 44,3 milliárd forint jutott, míg 2009-ben 48,1 milliárd forint.
A Super Bowl megmozgatja a fogyasztói társadalmat, a reklámozók pedig próbálják erre az eseményhez időzíteni a legkreatívabb hirdetéseiket. A Volkswagen Darth Vaderes kisfilmje nyerte el a nagyközönség tetszését, a PETA betiltott szexuális töltetű reklámja viszont hiába próbálta volna meggyőzni a húsevőket, hogy a vegáknak jobb a szexuális életük. Betiltották a hirdetésüket.
Öröm, bánat, düh, meglepődés, félelem és undor – e hat emberi alapérzelmet arcmimika alapján a pápuák ugyanúgy felismerik, mint a nyugati világ egyetemistái. Erre épít a filmgyártás, de például a reklámiparban kidobott pénz az alapérzelmekhez társított üzenet.
Betiltották az Yves Saint Laurent márka Belle d'Opium nevű parfümjének reklámját Nagy-Britanniában, mert úgy vélik, hogy a hirdetésben látható színésznő úgy viselkedik, mintha kábítószer hatása alatt állna.
A magyar múzeumlátogató átlagosan egy órát szán egy kiállításra. Az a múzeum, amely látogatóit nem tekinti értékes partnernek, és nem látja be, hogy ma már nem elég az épület falára kitett molinó, a hírlevél és egy jó kritika valamelyik szaklapban, illetve nem köt szövetséget a populáris kultúra egyéb szegmenseivel, menthetetlenül eltűnik 2011-ben - áll a Sonntag Media múzeumokról készített elemzésében.
A január 1-jén életbe lépett új médiatörvénynek a „néhány” eléggé kérdéses része mellett vannak jó kezdeményezések is - véli Hampuk Richárd kommunikációs szakember.
Sok kamasz azért gyújt rá, mert tetszik neki a cigarettareklámok által sugallt imázs - derül ki egy amerikai-német kutatásból.
Összesen húszmillió forintra büntette szerdai ülésén a Médiatanács a Neo FM-et, mert a kereskedelmi rádió tavaly októberben a megengedettnél több reklámot és az előírtnál kevesebb híradást sugárzott.