szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A gondos anyukák idejekorán a gyerekbe verik a kézmosás fontosságát. Erre a fontos higéniai szempontra épített reklámot egy kézfertőtlenítő marketingcsapata.

Egy kilincs, egy nyilvános telefon vagy egy metrókapaszkodó mind-mind potenciális veszélyforrás, hiszen rengetegen fogdosták már össze előttünk Ezt mutatja meg egy fertőtlenítőzselé képsorozata, amelyben a nagyobb hatás kedvéért ultrapiszkos mancsokat használtak ennek demonstrálására. Kíváncsi a reklámra? Az Addict blogon megnézheti a képeket.
hvg.hu Napi merítés

Megérkezett a reklámok új generációja

A harminc másodperces reklámok varázsában kevesebben hisznek, és egyre többen ismerik fel azt, hogy a hagyományos formák helyett egészen más módszerekkel kell eljuttatni a reklámüzenetet a célcsoporthoz - olvasható az Addict blogon.

Bocsánatot kért az áldozatoktól és családtagjaiktól a kiskorúak sérelmére elkövetett bűnökért a szombathelyi megyéspüspök

Bocsánatot kért az áldozatoktól és családtagjaiktól a kiskorúak sérelmére elkövetett bűnökért a szombathelyi megyéspüspök

New York Times-vendégkommentár: Trumpnak rossz példaként ott van Magyarország

New York Times-vendégkommentár: Trumpnak rossz példaként ott van Magyarország

„A tó hűt! A bor fűt!” – megjelent a Fishing on Orfű idei himnusza

„A tó hűt! A bor fűt!” – megjelent a Fishing on Orfű idei himnusza

A hatóságok attól tartanak, hogy lesznek, akik követik majd a New Orleans-i merénylő példáját

A hatóságok attól tartanak, hogy lesznek, akik követik majd a New Orleans-i merénylő példáját