Szexi nagymamák vanília fagyival
Az Addict blog nem kíméli olvasóit. Legújabb reklámszemléje során a vancouveri központú Science World szpotjával kedveskedik olvasóközönségének.
Az Addict blog nem kíméli olvasóit. Legújabb reklámszemléje során a vancouveri központú Science World szpotjával kedveskedik olvasóközönségének.
A Laudator blog írója a média és a bloggerek kapcsolatát elemzi. A blog szerzője azon elmélkedik, hogyan járhat a blogger, ha nem ugrál úgy, ahogy a média elvárja.
Egy cég életében nagyon fontos a saját weboldal, hiszen azon keresztül tudja reprezentálni magát az ügyfelek és a külvilág felé. A BooneOakley reklámügynökség is meg szerette volna mutatni, mennyire innovatív és nyitott az új dolgokra, ezért honlapjának a Youtube-ot választotta - adja hírül az ADrenalin blog.
Volt fogorvos és kreatív igazgató egy ügynökségen. Elkészített két nagy sikerű magyar mozifilmet, most pedig élete első színházi rendezésére készül. Az ADrenalin blog szerzői Herendi Gábor filmrendezővel beszélgettek reklámról, filmről és az élet egyéb szépségeiről.
A bútorlánc Malmőben nyíló új áruházának szeretett volna hírverést csapni a közösségi szájt segítségével - olvasható az Addict blogon.
Brit közegészségügyi szakértők szerint be kéne tiltani az italcégek szponzori tevékenységét a sportban.
Hangzatos reklámok csábítanak olyan termékek megvásárlására, amelyek gyors, könnyű fogyást ígérnek különösebb erőfeszítés nélkül: elég napi egy pirula, s máris látványos eredményt érhetünk el. Ha hiszünk a csábító szavaknak ezreket, tízezreket költhetünk el anélkül, hogy megszabadulnánk súlyfeleslegünktől.
Angela Merkel német kancellár képe csalogatja a vendégeket egy étterem dönernyársa mellett Ukrajnában, a Fekete-tenger melletti Odessza városban. Az ukrajnai német követség hangsúlyozta: a kancellárasszony egészen biztosan nem adta beleegyezését arcképe ilyen felhasználásához.
A Portorozban e héten zajló nemzetközi reklámfesztivál is bizonyítja, hogy a legnagyobb játékfilmrendezőknek sem zsenánt elkészíteni egy-egy konzumfilmopust. Videoválogatás a legnagyobbak munkáiból.
A férfiak többségébe genetikailag kódolva van a megfelelési vágy, ösztönösen versengenek, a munkahelyt tekintik harcterüknek – hangzott el a Légy férfi! című konferencián.
A sör- és rövidital-gyártók vagy szándékosan célozzák meg reklámaikkal a gyerekeket, a tiltások ellenére; vagy tényleg nem érdekli őket, hogy a drága reklámidejüket nem az elérni kívánt célcsoporthoz igazítják.
Messze még az AIDS december elsejei világnapja, de máris nemzetközi botrányt kavart a Regenbogen (Szivárvány) német egyesület arra készülő kampánya. Egy kis hamburgi reklámügynökség olyan filmet készített hozzá, amelyben szenvedélyesen szeretkező pár látható, és csak az utolsó néhány pillanatban derül ki, hogy a hódító férfi Adolf Hitler (illetve egy őt játszó színész).
Az amerikai filmek unalomig ismert plakátjait nézve ma már ritka az olyan mozi-poszter, amely megmozgatja az ember fantáziáját. Azt azonban kevesen tudják, hogy a kilencvenes évek elején Nyugat-Afrikában létezett egy olyan hétköznapi művészet, amely minden ismert irányzatot felrúgott, és egyedi műalkotásokká emelte a mozifilmek reklámjait. Liszteszsákok segítségével.
A World Trade Center ikertornyait támadó ezernyi repülővel igyekszik felhívni a klímaváltozás veszélyes hatásaira a figyelmet egy interneten keringő reklám.
Társadalmi célú hirdetésnek álcázva reklámozza új filmjét Megan Fox és valószínűleg botrányt fog kavarni, hiszen a középiskolás fiúk gyilkolására és elfogyasztására buzdít a videóban. Mindez persze vicc, de az lenne a meglepetés, ha senki nem tiltakozna.
A felvételi eredmények nyilvánosságra hozatala után pár órával azokat a jelentkezőket, akik sms-ben is értesítést kértek eredményeikről, egy másik, a diákhitel felvételére buzdító üzenet is elért.
Mindenki szereti a titkokat, rejtélyeket és cselszövéseket. A titok üzleti értéke a hirdetők számára sem ismeretlen. Számos jónevű márka hangsúlyozza a titkos összetevőt tartalmazó árujának egyedülállóságát. Egy nemrég megjelent könyv szerint a féltve őrzött receptek már nem is annyira titkosak.
Körülbelül 103 ezren dolgoznak a hazai médiaiparban, az ágazat tavalyi konszolidált (azaz az iparágon belüli mozgások nélkül számított) forgalma pedig 428 milliárd forintra becsülhető - állítja nyilvános adatok és a hozzáférhető információkra épülő becslések alapján Máth András, a Ringier Kiadó Kft. kutatási igazgatója.
A videók megtekintésének kétféle módja közül választhatnak a YouTube nézői ezentúl: a hosszabb reklámmal induló zavartalan, vagy az azonnal kezdődő, de hirdetésekkel kevert felvételekre kattinthatnak.