szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Portorozban e héten zajló nemzetközi reklámfesztivál is bizonyítja, hogy a legnagyobb játékfilmrendezőknek sem zsenánt elkészíteni egy-egy konzumfilmopust. Videoválogatás a legnagyobbak munkáiból.

Mint az a holnap megjelenő HVG Terméktanácsosok című cikkéből kiderül, az 1993-ban elhunyt Federico Fellini például többször belement, hogy hazai termékek hirdetéséhez adja a nevét. A cikkben szó esik a Twin Peaks című 1992-es kultuszfilmjével tömegek kedvencévé lett David Lynch reklámos életművéről, az animációs technikák, digitális trükkök mesés egyvelegét előállító Tim Burton karóraetűdjéről vagy a német Wim Wenders luxusautó-opuszáról. E felületen a cikkben említett rendezők reklámfilmjeiből nyújtunk egy kis válogatást.

Federico Fellini: Campari


Federico Fellini: Banca di Roma

Federico Fellini: Barilla

Roman Polanski: Greed

Wim Wenders: Audi

Tim Burton: Timex

Ridley Scott: Apple

Guy Ritchie: Nike
Economist: Közép-Európa putyinizálódik

Economist: Közép-Európa putyinizálódik

Mi fér bele 26 percbe? – Ezt tedd, amíg feltölt az autód

Mi fér bele 26 percbe? – Ezt tedd, amíg feltölt az autód

Putyin szóvivője az annektált ukrán megyékkel példálózott, amikor Trump területi vágyairól kérdezték

Putyin szóvivője az annektált ukrán megyékkel példálózott, amikor Trump területi vágyairól kérdezték

Összefogott a Google és a MediaTek, és ami ebből kisülhet, annak sokan fognak örülni

Összefogott a Google és a MediaTek, és ami ebből kisülhet, annak sokan fognak örülni