szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A bútorlánc Malmőben nyíló új áruházának szeretett volna hírverést csapni a közösségi szájt segítségével - olvasható az Addict blogon.

Ehhez a Facebook címkézési lehetőségét használták fel. A közösségi oldalra feltöltött képeken ugyanis kijelölhetünk területeket, amelyekhez megjegyzéseket fűzhetünk. A kampány első lépéseként a cég létrehozott egy profilt a boltvezető, bizonyos Gordon Gustavsson nevére, aki két hét alatt 12 képet töltött fel az áruház berendezett szobáiról. A játék abból állt, hogy a felhasználók megkaphatták azokat a bútordarabokat, amiket először címkéztek fel nevükkel a képen. A kampány hatására a boltvezető rengeteg követőt gyűjtött össze a Facebookon - olvasható a blogon, ahol egy kampánybemutató videón meg is nézhetik az akció főbb lépéseit.

Az államfő hajóskapitányhoz hasonlította Orbánt születésnapi köszöntőjében

Az államfő hajóskapitányhoz hasonlította Orbánt születésnapi köszöntőjében

Fellazít és lázít Európában az orosz propaganda, a magyar kormánypárti média ingyen is terjeszti

Fellazít és lázít Európában az orosz propaganda, a magyar kormánypárti média ingyen is terjeszti

Androidos mobilok: megszorongatja a Xiaomi processzora a Qualcomm szuperchipjét?

Androidos mobilok: megszorongatja a Xiaomi processzora a Qualcomm szuperchipjét?

Szexuális zavarok: amiről nem beszélünk

Szexuális zavarok: amiről nem beszélünk