szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A bútorlánc Malmőben nyíló új áruházának szeretett volna hírverést csapni a közösségi szájt segítségével - olvasható az Addict blogon.

Ehhez a Facebook címkézési lehetőségét használták fel. A közösségi oldalra feltöltött képeken ugyanis kijelölhetünk területeket, amelyekhez megjegyzéseket fűzhetünk. A kampány első lépéseként a cég létrehozott egy profilt a boltvezető, bizonyos Gordon Gustavsson nevére, aki két hét alatt 12 képet töltött fel az áruház berendezett szobáiról. A játék abból állt, hogy a felhasználók megkaphatták azokat a bútordarabokat, amiket először címkéztek fel nevükkel a képen. A kampány hatására a boltvezető rengeteg követőt gyűjtött össze a Facebookon - olvasható a blogon, ahol egy kampánybemutató videón meg is nézhetik az akció főbb lépéseit.

Hiába fizetett ki rekordösszeget jogdíjakra a Spotify, a zenészek egyáltalán nem elégedettek

Hiába fizetett ki rekordösszeget jogdíjakra a Spotify, a zenészek egyáltalán nem elégedettek

Csak 25-en kértek vendégbefektetői tartózkodási engedélyt, nem nagyon pörög a letelepedési kötvény utódja

Csak 25-en kértek vendégbefektetői tartózkodási engedélyt, nem nagyon pörög a letelepedési kötvény utódja

Egyszerűbb lesz özvegyi nyugdíjhoz jutni

Egyszerűbb lesz özvegyi nyugdíjhoz jutni

Tömegesen mennek tönkre a Google tévéokosítói, a cég megoldást ígér

Tömegesen mennek tönkre a Google tévéokosítói, a cég megoldást ígér