szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A bútorlánc Malmőben nyíló új áruházának szeretett volna hírverést csapni a közösségi szájt segítségével - olvasható az Addict blogon.

Ehhez a Facebook címkézési lehetőségét használták fel. A közösségi oldalra feltöltött képeken ugyanis kijelölhetünk területeket, amelyekhez megjegyzéseket fűzhetünk. A kampány első lépéseként a cég létrehozott egy profilt a boltvezető, bizonyos Gordon Gustavsson nevére, aki két hét alatt 12 képet töltött fel az áruház berendezett szobáiról. A játék abból állt, hogy a felhasználók megkaphatták azokat a bútordarabokat, amiket először címkéztek fel nevükkel a képen. A kampány hatására a boltvezető rengeteg követőt gyűjtött össze a Facebookon - olvasható a blogon, ahol egy kampánybemutató videón meg is nézhetik az akció főbb lépéseit.

Baleset vetett véget Tordai Bence szürreális sajtótájékoztatójának az orosz nagykövetség előtt

Baleset vetett véget Tordai Bence szürreális sajtótájékoztatójának az orosz nagykövetség előtt

Betiltatta a Meta a volt alkalmazottja könyvét, amely a Facebook viselt dolgairól szól

Betiltatta a Meta a volt alkalmazottja könyvét, amely a Facebook viselt dolgairól szól

Tovább csúszik a űrben rekedt asztronauták hazatérése

Tovább csúszik a űrben rekedt asztronauták hazatérése

Lezárultak a béketárgyalások Azerbajdzsán és Örményország közt

Lezárultak a béketárgyalások Azerbajdzsán és Örményország közt