szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az Adrenalin blog szerint néha ösztönző ereje lehet a visszafogott költségvetésnek egy reklámkampányban, hiszen ilyenkor lehet igazán kreatív egy ügynökség.

Az izraeli  McCann Ericksonnak mindössze 500 dollár állt a rendelkezésére megrendelőjétől, az Opticana látszerészettől. A cél a márkaismertség és forgalom növelése volt - olvasható az ADrenalin blogon. Lefoglalták Izrael legnépszerűbb domain neveinek félreütött változatát (pl. Msn.co.il helyett Nsn.co.il), így amikor az emberek véletlenül félreütötték a webcímeket, nem a jól megszokott „lap nem található” oldalra érkeztek, hanem az Opticana oldalára - írja a blogger. Ott pedig nekik szegezték a kérdést: „Úgy értetted, hogy Msn.co.il? Talán meg kéne vizsgáltatnod a szemed!”  - számol be a szellemes reklámfogásról a szerző. Ha kíváncsi a kampányt összefoglaló videóra, kattintson!
 
5 perc alatt feltölthető, pillekönnyű és méregdrága a legújabb villanyautó

5 perc alatt feltölthető, pillekönnyű és méregdrága a legújabb villanyautó

XIV. Leó pápa: Fegyverezzük le a kommunikációt, fegyverezzük le a világot

XIV. Leó pápa: Fegyverezzük le a kommunikációt, fegyverezzük le a világot

30%-kal nagyobb termelékenység? A megoldás már megvan, egyszerűen csak alkalmazni kell

30%-kal nagyobb termelékenység? A megoldás már megvan, egyszerűen csak alkalmazni kell

Óriási pénzeső hullhat a CATL-re, de van egy kis csavar a történetben

Óriási pénzeső hullhat a CATL-re, de van egy kis csavar a történetben