szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az Adrenalin blog szerint néha ösztönző ereje lehet a visszafogott költségvetésnek egy reklámkampányban, hiszen ilyenkor lehet igazán kreatív egy ügynökség.

Az izraeli  McCann Ericksonnak mindössze 500 dollár állt a rendelkezésére megrendelőjétől, az Opticana látszerészettől. A cél a márkaismertség és forgalom növelése volt - olvasható az ADrenalin blogon. Lefoglalták Izrael legnépszerűbb domain neveinek félreütött változatát (pl. Msn.co.il helyett Nsn.co.il), így amikor az emberek véletlenül félreütötték a webcímeket, nem a jól megszokott „lap nem található” oldalra érkeztek, hanem az Opticana oldalára - írja a blogger. Ott pedig nekik szegezték a kérdést: „Úgy értetted, hogy Msn.co.il? Talán meg kéne vizsgáltatnod a szemed!”  - számol be a szellemes reklámfogásról a szerző. Ha kíváncsi a kampányt összefoglaló videóra, kattintson!
 
Akár kétméteres hó is hullhat, katasztrófahelyzet több amerikai államban

Akár kétméteres hó is hullhat, katasztrófahelyzet több amerikai államban

Miért nincs fegyver minden hezbollahosnál? Videóriport a háborús Libanonból

Miért nincs fegyver minden hezbollahosnál? Videóriport a háborús Libanonból

Szoboszlaiék nyerték a rangadót, folytatódik a City vesszőfutása

Szoboszlaiék nyerték a rangadót, folytatódik a City vesszőfutása

Eutanázia eperrel – kritika Almodóvar új filmjéről, A szomszéd szobáról 

Eutanázia eperrel – kritika Almodóvar új filmjéről, A szomszéd szobáról