5+1 tökéletes reklámplakát, ami bárkit eltántorít az ittas vezetéstől
A törvényi szabályozás mellett egyéb csatornákon is üzenni kell a sofőröknek. Ezekkel a plakátokkal minden bizonnyal sikerült.
A törvényi szabályozás mellett egyéb csatornákon is üzenni kell a sofőröknek. Ezekkel a plakátokkal minden bizonnyal sikerült.
A Magyar Nemzeti Bank 6 milliárd forintot költhetett el a Növekedési Hitelprogram népszerűsítésére, a most nyilvánosságra került dokumentumokból pedig az is kiderül, hogy kik jártak igazán jól a kampányokkal. A VS.hu akkora pénzt szakított, mintha ő lett volna a legnépszerűbb magyar hírportál.
Pörgeti a Facebook-hirdetéseket, küldi a hírleveleket, mégsem jönnek a vásárlók? Jobb, ha tudja, nem mindegy hova érkeznek látogatói. A figyelem olyan kincs, amit nem kaphat meg vásárlóitól anélkül, hogy azonnal egyértelművé ne tenné, mit szeretne pontosan. Erre pedig nem elég egy weboldal.
Náci és japán szimbólumokkal borította el New York metróit az Amazon egy új filmsorozat reklámkampányának részeként. A botrány nem maradt el, a metrókat már sikálják.
Betörne az okostelefonok piacára a PepsiCo, már amennyiben fogyasztói összedobják erre a pénzt, ugyanis az élelmiszeripari óriás legújabb marketinghúzása, hogy közösségi finanszírozással kívánja fedezni a kütyük gyártását.
A szállásmegosztó óriás úgy próbált meg nyomást helyezni a korlátozásán fáradozó San Franciscó-i városvezetésre, hogy hatalmas reklámtáblákon tettek javaslatokat, mire költse az önkormányzat az általuk fizetett adót. Azonban a dolog visszafelé sült el, rengetegen háborodtak fel a cég pökhendi üzenetein, amiket ezért inkább eltávolítottak.
Nemcsak az útépítések leállításával vagy az állami földek visszavételével gyengíti a kormány a miniszterelnökkel háborúzó Simicska Lajost. Alig telt el egy hónap a nyílt „médiaháború” meghirdetése óta, máris jelentős állami hirdetésektől estek el a milliárdos üzletember ellenőrzése alatt lévő médiavállalkozások. És az igazi feketeleves még hátravan: a kormány kommunikációját átszabó új hivatal csak most írta ki az első közbeszerzést.
A nők önismeretét, önbizalmát tesztelte a Dove a legújabb, "Válaszd a szépséget" kampányát bevezető akcióban, amelyben a nőknek maguknak kellett eldönteniük, hogy a szépeknek, vagy az átlagosoknak kijelölt ajtón mennek-e be egy épületbe.
Ötletes és szórakoztató kampányok, amiket zabálnak a fogyasztók. A kulcsszó: a kreativitás.
Tavaly a nevekkel, idén a zenével dobja meg nyári forgalmát a Coca-Cola, ezúttal a márka életében eddig is nagyon jelentős zenei vonalra épít. Az ikonikus Coca-Cola logó helyett most népszerű hazai és külföldi dalszövegek kerülnek fel a címkékre
Milliók próbálkoztak meg a leszokással az USA-ban egy reklámkampány hatására. A kampányban volt dohányosok beszéltek betegségükről. A legmegrázóbb közülük Terry Hall története, aki 53 évesen belehalt a dohányzás következében kialakult rákba.
"Elvis él. A pápa lemond. Elhiszi ezt?" jelszóval indítottak reklámkampányt kanadai lapok, amelyek az olvasóik számának növelése mellett így kívánnak meggyőzni a hirdetőket, hogy a nyomtatott sajtót válasszák.
Testi fogyatékkal élő embereket formázó próbababákra cserélte le karcsú próbababáit egy zürichi üzlet. A cél a tolernacia növelése és a fogyatékkal élők nagyobb elfogadottsága a társadalomban. Íme az eredmény.
Egy eltévedt tengeralattjáró törte fel pár perccel ezelőtt a járdát Milánó belvárosában, a Dóm téren. A helyszínen azonnal megjelent a katasztrófavédelem, és kordonnal választotta el a baleset helyszínét. Mindez persze csak egy – közelebbről meg nem nevezett – biztosítótársaság reklámkampányának a része. Nézze meg videónkat, hogy hogyan fest most a helyszín!
A Coca-Cola új reklám szpottal folytatja az elhízás elleni kampányát. Szakmai fórumok képmutatással vádolják az amerikai vállalatot, mert véleményük szerint az elhízás terjedése miatt éppen az olyan fmcg-cégek okolhatóak, mint az üdítőgyártó nagyhatalom.
A létező legkeményebb akcióhőst szervezték be a buliba. És nem, nem Chuck Norrist.
A magyar Saatchi & Saatchi reklámügynökség ötlete alapján egy grúziai tévécsatornán fut az a nők elleni erőszakról szóló társadalmi célú kampány, amelyet a Kreatív Online most részben az Éden hotel című magyar műsor zaklatási botrányának apropóján tett közzé. Az ügynökség a kampányfilmmel kapcsolatban hozzátette, "a mi ötletünk volt, de itthon nem tudtuk megvalósítani".
Tiéd a kontroll címmel felvilágosító kampányt indított a Magyar Szexuális Medicina Társaság – tudta meg a kreativ.hu.
Óriási siker volt az amerikai mammutcég „Neked is egy Coca-Cola” kampánya, amely alatt a Zoltán, Tamás, Péter és Gábor nevű vásárlók találkozhattak legtöbbet nekik címzett üdítővel, de több mint százezren készíttettek maguknak egyedi feliratos palackot is.
Michael Kors interaktív Facebook applikációval mutatja be új illat kollekcióját vásárlóinak.