szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Testi fogyatékkal élő embereket formázó próbababákra cserélte le karcsú próbababáit egy zürichi üzlet. A cél a tolernacia növelése és a fogyatékkal élők nagyobb elfogadottsága a társadalomban. Íme az eredmény.

A testi fogyatékkal élők elfogadottságán kíván javítani a Pro Infirmis gondozásában készült reklámkampány – hívta fel a figyelmet a Creative Ads blog.

Köszönhetően a magazinoknak, a szépség- és ruhaiparban favorizált és idealizált tökéletességnek – sokszor elfelejtjük, hogy a tökéletesség nem létezik. Ehelyett valódi értékeken múlik: a kisugárzáson, a jólelkűségen, vagy egy-egy kedves mosolyon.

Az alábbi reklámkampány pontosan ezt szeretné kihangsúlyozni azzal, hogy a tökéletesen festő, karcsú próbababákat egy zürichi üzlet kirakatában olyan emberekről mintázott bábúkra cseréli, akik testi fogyatékkal kénytelenek élni, de ettől még ugyanolyan értékes részei a társadalomnak, mint bárki más.

Szerdán bemutattunk egy olyan reklámvideót is, amely valóban önbizalmat ad a nőknek.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!