szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Náci és japán szimbólumokkal borította el New York metróit az Amazon egy új filmsorozat reklámkampányának részeként. A botrány nem maradt el, a metrókat már sikálják.

Giga reklámkampányt indított az Amazon.com a hamarosan induló „The Man is High Castle”’ című filmsorozat népszerűsítésére. A sorozat Philip K. Dick  „Az ember a Fellegvárban” című regénye alapján készült, a történet lényege pedig az, hogy Japán és Németország válik a második világháború győztesévé, és ez a két ország uralkodik az Egyesült Államok felett is. A történet a hatvanas évek két részre osztott Amerikájában játszódik, az első epizód vetítése november 20-án volt.

AFP / Timothy A. Clary

A film plakátján az amerikai szabadságszobor látható, amely a karját náci köszöntésre lendíti. Az Amazon hatalmas reklámhadjáratot indított, amelynek részeként New Yorkban 260 olyan plakátot helyezett el, amelyen a szabadságszobor magasra lendíti a kezét, a metró Times Square és Grand Central állomás közötti szakaszán közlekedő szerelvények üléseit pedig náci és japán szimbólumokkal borította be. Ez utóbbi azonban sokaknál kiverte a biztosítékot, így ma az Amazon kénytelen volt bejelenteni, hogy bár december 14-ig tartott volna a kampány, a metró üléseiről eltávolítják a közfelháborodást kiváltott képeket.

Ha szeretne további hasznos híreket olvasni, iratkozzon fel hírlevelünkre!

Kinevezték az új Felsőoktatási Akkreditációs Bizottságot

Kinevezték az új Felsőoktatási Akkreditációs Bizottságot

Full extrás V8 biturbó új BMW X5 és X6 érkezett

Full extrás V8 biturbó új BMW X5 és X6 érkezett

Zuhan a Fidesz-média – visszaütött Orbán mondása, hogy „a szív végül legyőzi a pénzt”?

Zuhan a Fidesz-média – visszaütött Orbán mondása, hogy „a szív végül legyőzi a pénzt”?

Takács Péter: 2027-ig nem kapnak béremelést az egészségügyi dolgozók

Takács Péter: 2027-ig nem kapnak béremelést az egészségügyi dolgozók