Roller, gumipók és gyorskötöző: barkácsszerelvényével indult pecázni egy 14 éves fiú
Dicsérendő, hogy nem a telefont nyomkodja otthon, de sajnos ez így balesetveszélyes.
Dicsérendő, hogy nem a telefont nyomkodja otthon, de sajnos ez így balesetveszélyes.
A roller egy társasház negyedik emeletén gyulladt ki Franciaországban, de még a nyolcadik emeleten is belehaltak ketten a füst miatti fulladásba.
Ha baj van, akkor foghatják a fejüket.
Két ügyben is hasonló ítéletet hozott a zalai bíróság.
Három idős nőt is zaklatott a fiatal férfi, aztán másnap egy rendőr elé kanyarodott a rollerével.
Egy friss felmérés szerint messze az elektromos rolleresek hánynak leginkább fittyet a közlekedési lámpák piros jelzésére.
A gyalogosnak nem tetszett, hogy a járdán rollerezik.
A közúti közlekedési szabályok kisebb fokú megsértésének minősül, ha nincs biztosítás a rolleren, amelyikre kötelező lenne.
Évek óta nem sikerül a rollerek helyzetét a közlekedésben rendezni, de bírósági gyakorlat és iránymutatás van.
A népszerű koreai banda tagját, Sugát egy augusztusi estén a rolleréről leesve találták meg a rendőrök, megszondáztatták, és azonnal elvették a jogosítványát.
A készülő KRESZ-ről a változásokat előkészítő Építési és Közlekedési Minisztérium, illetve a Közlekedéstudományi és Logisztikai Intézet tartott háttérbeszélgetést.
A dél-koreai BTS K-pop-együttes egyik tagja, Suga jogosítványát elvették, pénz- vagy akár börtönbüntetésre is számíthat.
Nem divat, hanem életmód a rollerezés – mondják a közlekedési eszköz szerelmesei. Amilyen takarékos és környezetbarát a bicikli kistestvérének használata, olyannyira rizikós is. A tiltás helyett precízebb szabályozásra lenne szükség, ennek kialakítása megkezdődött.
Azt hihetnénk, hogy autómegosztó szolgáltatást csak magáncélra vesznek igénybe a felhasználók, pedig a carsharing megoldást jelenthet azoknak a vállalkozásoknak is, amelyek nem szeretnék, hogy több millió forintnyi tőkéjük álljon cégautókban. Cikkünkben erre mutatunk egy hazai példát.
Két nagy szereplő viszi el egyelőre a rolleresek kötelező biztosításait.
A férfi korábban már állt bíróság előtt.
A jármű nettó tömege, illetve tervezési sebessége dönti el, hogy szükséges-e felelősségbiztosítást kötni.
A hajnalban a hídon munkába tartó autós erre biztosan nem számított.