Szabadulna a Smartot gyártó üzemétől a Daimler
Smartville-nek is hívják a Hambach melletti üzemet, amelyben 1997 óta gyártják a kis autókat.
Smartville-nek is hívják a Hambach melletti üzemet, amelyben 1997 óta gyártják a kis autókat.
A kis Smartért elkért összegből akár egy komolyabb sportkocsit is lehetne vásárolni.
A normál okosfogkefe olyan múlt évtizedbe való, 2020-ban már a mesterséges intelligenciás fogkefe számít menőnek. De vajon megéri azt a tetemes összeget, amit elkérnek érte? Körbejártuk a témát.
Vázoljuk, hogy az elmúlt esztendőben hogyan alakult a három nagy német prémiumgyártó csatája.
A 92 lóerőre felhúzott limitált szériás apró városi autónak alaposan megkérik az árát.
A szuperkompakt városi autó életében véget ér egy korszak, amit egy limitált szériás búcsúzó modellel ünnepel meg a gyártó.
Az eset Rómától nem messze történt, egy benzinkút mellett.
A kétszemélyes kisautóból kicsapó lángok egy épület tetőszerkezetét is veszélyeztették.
A korábbi pletykákkal ellentétben életben marad a Smart márka, de nagyon más lesz, mint eddig volt.
A svéd márka parányi négykerekűje alaposan megelőzte a korát, de szó szerint csak egy pár készült belőle.
Ebből az apró kétszemélyes járgányból minden felesleges dolgot kihagytak. Így például az oldalsó és a hátsó ablaküvegeket is.
Az egyiknek hangtalan a motorja, a másiknak pedig elképesztő a hangszigetelése, de vajon melyik halkabb a gyakorlatban?
Lelkes kezek építhették, de valójában semmi értelme nincs a 6x6-os Smart ForTwo-nak.
Április elején immáron kilencedik alkalommal nyitja meg kapuit a SMART konferencia Budapesten. Bár az esemény tematikáját tekintve továbbra is az okos technológiai megoldásokra és trendekre fókuszál, a programban egy apró, de igen jelentős változást fedezhetnek fel az érdeklődők – ami egyúttal igen komoly elismerés a hazai tech szféra számára.