A valóságban nem létező cipőket gyártó céget vásárolt meg a Nike
Nem csillapodik az NFT-tokenek körüli őrület, és a jelenségből a világ legnagyobb sportszergyártója, a Nike sem szeretne kimaradni.
Nem csillapodik az NFT-tokenek körüli őrület, és a jelenségből a világ legnagyobb sportszergyártója, a Nike sem szeretne kimaradni.
Vagyis egészen pontosan a gombák föld alatti gyökérhálózatából készül a különleges alapanyag.
2005-ben vette meg a német sportszeróriás a Reebokot, azonban úgy tűnik, nem tudták sikeresen működtetni.
Évről évre nő a cipőiparon belül a sportcipők szegmense, ami azonban hatalmas karbonlábnyommal jár, mert a legtöbb sneaker szintetikus anyagokból, rengeteg víz és energia felhasználásával készül. Ezért ma már a vezető cipőgyártók is egyre inkább a különféle hulladékok újrahasznosításában gondolkodnak a tervezés során.
A sportcipők még nagyon távol vannak attól, hogy „zöldek” legyenek, és a márkáknak is fontosabb, hogy a vásárlást ösztönözzék, mint azt, hogy a fenntarthatóságot. De hogyan lenne ezen változtatni? Buza Dániellel, a Rapcity alapítójával beszélgettünk.
A kisebb-nagyobb cipőboltokban rengeteg, akár kétes eredetű lábbeli fordulhat meg, melyekről nemhogy a vásárló, de gyakran az eladó sem tudja megmondani, eredeti-e, vagy csupán jó minőségű másolat.
További jelentős lépéseket tesz a sportóriás a fenntarthatóbbá válásban.
A Reebok 2020 őszén dobja piacra az első olyan futócipőjét, melyet teljes mértékben hagyományos tervek alapján, de ugyanennyire nem hagyományos anyagokból készítettek el.
A fejlődő technológia nem csak jobb mobilok készítésére ad lehetőséget, bizonyos gondokra is megoldást nyújthat. Például arra, hogy megtaláljuk a megfelelő méretű cipőt.
A Nike Adapt BB néven mutatta be legújabb fejlesztését, aminél okostelefonnal állíthatjuk be, mennyire legyen szoros a rögzítés.
Paul George videojátékok iránti szenvedélyének hála rövidesen újabb gamereknek tervezett lábbelit ad ki a Sony és a Nike.
A svéd bútorcégnek Kanye West barátja tervezett egy az ezredfordulós generációt az áruházba csábító sorozatot. Ennek része az a szőnyeg, mely bátran nevezhető az IKEA eddigi legbizarrabb termékének.
A kőbányai rendőrök az állampolgárok segítségét kérik az ismeretlen férfi azonosításához.
Az Adidas idén két új, páronként 11, a tengerből kihalászott műanyag palack felhasználásával előállított futócipőt dob piacra. A lábbelikbe ráadásul most egy NFC-chipet is beépítenek.
A Nike történetét sokan, sokféleképpen megírták már, idén az egyik társalapító, Phil Knight számolt be a vállalkozás kezdeti éveiről egy őszinte és személyes visszaemlékezésben. Memoárjában egyebek között a márka logójának és nevének keletkezéséről is mesélt.