Közel 60 millió forint két Bugatti fényszóróért
A Bugatti Chiron első lámpáinak alaposan megkérik az árát.
A Bugatti Chiron első lámpáinak alaposan megkérik az árát.
Ez a retró külsejű és modern technikájú új Porsche nem sokkal olcsóbb az eredeti 959-es modellnél.
Vázoljuk, hogy milyen autó a gyakorlatban a hetedik generációs Ford Mustang, mely 2024-ben sem szakít a régi bevált recepttel: karakteres V8-as erőforrásának hibridizációtól mentes őszinte ereje csak és kizárólag a hátsó gumikat gyilkolja.
Az őszinte benzines hajtásláncú 12 hengeres szupersportkocsiból kevesebb, mint 20 példány készül, és közel félmilliárd forintot kérnek érte.
A limitált szériás vadonatúj Porsche 911 Turbo 50 Yearsből stílusosan a típus születési évével megegyező mennyiség készül.
Ki mondta, hogy az autógumiknak csak a mintázatát és a keverékét lehet fejleszteni?
Hiába rendőrségi autó és hiába Porsche, ettől a patinásan barátságos kabriótól ma már senkinek sem kell tartania.
Az idő kerekét 9 évtizeddel visszatekerő retró újdonságban ugyanúgy három személy foglalhat helyet, mint a McLaren F1-ben.
Messze nem olcsó a közel négyezer alkatrészből összeszerelhető McLaren P1, de a részletes kidolgozottsága egész biztosan leveszi a lábukról az autórajongókat.
A német gyártó a jövőben egyre jobban a villanymotorokra kíván fókuszálni.
Az amerikai sportkocsi tekintélyes benzines erőforrása kompresszor és turbó nélkül sem szenved erőhiányban.
Ilyen az, amikor a relatíve kis kapacitású akkumulátort nagy teljesítmény mellett lehet tölteni.
A néhány tucatos mennyiségben gyártandó hátsókerék-hajtású Aston Martin Valiant egyetlen dologra fókuszál: a vezetési élményre.
Szinte hihetetlen, de a Hyundai sportrészlege készített egy olyan elektromos autót, amely a szíve szerint igazából benzines szeretne lenni. Zárt pályán nyomtuk ki a gázfröccsel hergelhető Hyundai Ioniq 5 N szemét.
Érkezőben a vadonatúj Porsche 911 GT2 RS, melyben vadonatúj hibrid hajtáslánc található.
A vadonatúj Mercedes-AMG GT 63-nak mindenki utána fordul, egyrészt a stílusosan gyönyörű kupé formaterv, másrészt a villany nélkül teljesen őszintén bivalyerős V8 ordibátor karaktere miatt. Meghajtottuk az 585 lovas GT 63 fenevadat.
A hibrid hajtásláncú megújult Porsche 911 GTS erősebb, gyorsabb, nehezebb és drágább az elődjénél.
A japán gyártó sportrészlegének vezetője szerint a belsőégésű motorok nem rosszak.
Megkezdődött a 4 hengeres motorral szerelt hátsókerék-hajtású Mercedes-AMG GT 43 hazai forgalmazása.
A negyedik generációs Continental GT vadonatúj plugin hibrid hajtásláncot vonultat fel.