Pehelykönnyű, kézi váltós, hátsókerék-hajtású méregerős új benzines sportkocsi
Ez az igen alacsony építésű és meglehetősen széles újdonság csak és kizárólag az őszinte vezetési élményről szól.
Ez az igen alacsony építésű és meglehetősen széles újdonság csak és kizárólag az őszinte vezetési élményről szól.
Ez a keveset futott Pontiac Trans Am GTA képzeletben a 80-as évekbe repít vissza bennünket.
A Lotus Emira legújabb turbós változata kereken 400 lóerős teljesítményt szabadít rá az aszfaltra.
A piacról közel két évtizede kikopott Toyota MR2 hamarosan izgalmasnak ígérkező utódot kaphat.
A limitált szériás Porsche 911 Turbo 50 Yearsnek alaposan megkérik az árát.
A Saoutchik 300 GTC Roadster dizánja kicsit olyan, mintha egy ügyetlen AI rajzolta volna.
Nemcsak a Porsche, hanem a Techart is stílusos formában állít emléket az idén 50 éves első 911 Turbónak.
A két turbóval megfújt V8-as benzinmotorban a jelek szerint bőven van még potenciál.
A Mercedes-AMG GT 63 Pro a 204 lóerővel erősebb plugin hibrid csúcsmodellnél is drágább.
Régi nagy kedvenc sokaknál a V8-as motorú gumifüstölő.
A középmotoros amerikai sportkocsi alaphangon mintegy 43 millió forintba kerül az öreg kontinensen.
Az óceánkék metálfényezésű 993-as sorozatú Porsche 911 Turbo igen komoly eszmei és anyagi értéket képvisel.
Itt a megoldás azok számára, akik esetleg kicsit vérszegénynek találják a Toyota GR Suprát.
A Bugatti Chiron első lámpáinak alaposan megkérik az árát.
Ez a retró külsejű és modern technikájú új Porsche nem sokkal olcsóbb az eredeti 959-es modellnél.
Vázoljuk, hogy milyen autó a gyakorlatban a hetedik generációs Ford Mustang, mely 2024-ben sem szakít a régi bevált recepttel: karakteres V8-as erőforrásának hibridizációtól mentes őszinte ereje csak és kizárólag a hátsó gumikat gyilkolja.
Az őszinte benzines hajtásláncú 12 hengeres szupersportkocsiból kevesebb, mint 20 példány készül, és közel félmilliárd forintot kérnek érte.
A limitált szériás vadonatúj Porsche 911 Turbo 50 Yearsből stílusosan a típus születési évével megegyező mennyiség készül.
Ki mondta, hogy az autógumiknak csak a mintázatát és a keverékét lehet fejleszteni?
Hiába rendőrségi autó és hiába Porsche, ettől a patinásan barátságos kabriótól ma már senkinek sem kell tartania.