Új gyárat épít a BYD Komáromban, de egy részét mi fizetjük
Elektromos buszokat fognak gyártani az új üzemben. A beruházási költségek egytizedét a magyar adófizetők állják.
Elektromos buszokat fognak gyártani az új üzemben. A beruházási költségek egytizedét a magyar adófizetők állják.
Félmilliós kapacitásuk már így is lesz, de tovább terjeszkednének.
A most épülő magyar és török gyárak kapacitása félmillió autó lehet évenként, ezek mellé jöhet egy harmadik gyár is.
2025 végén két modellel indítja be magyarországi autógyárát a kínai BYD. A kis kategóriájú modelljük gyártása csúszik, először a Golf-kategóriában szállnak szembe az európai gyártókkal.
A következő három évben legalább négymillió tonna ömlesztett árut kell vasúton Szegedre szállítani.
Hasonló formatervű autókat eddig leginkább a Ferraritól vagy az Aston Martintól láttunk.
Egy német tanulmány szerint a nálunk is terjeszkedő vállalat az állami ösztönzők messze legnagyobb haszonélvezője.
A kínai autógyártó érkezése máris hozott néhány további fontos bejelentést.