Indítson újra! - üzeni ügyfeleinek a Telekom
A cég azt kéri, hogy ha valaki még mindig hibát tapasztal, most indítsa újra a set-top-boxot.
A cég azt kéri, hogy ha valaki még mindig hibát tapasztal, most indítsa újra a set-top-boxot.
Negyven áru- és szolgáltatási ágazatban nézték meg, mennyire elégedettek a fogyasztók, az EU összes tagállama közül Magyarországról érkeztek a legjobb értékelések.
A UPC nevében telefonálók azt ígérik, hogy átvállalják az előfizetett szolgáltatást, hogy terhet vegyenek le az ügyfél válláról.
Éjszakai műszak? Hétvégi buli? Egy kihalt, sötét utca ilyenkor komoly stressz- és veszélyforrás lehet. Létezik azonban egy kapaszkodó: már Magyarországon is elindult a Stockholmban és Berlinben sikerrel működő Hazakísérő Telefon nevű szolgáltatás. A kezdeményezés mögött egyelőre egy személyben álló Molnár-Csiki Maren normáldíjas telefonszámon várja a hívásokat péntek és szombat éjjel, hogy biztonságérzetet és támogatást nyújtson a hazaigyekvőknek.
Európában ebben az üzletágban az egyik legnagyobb cég az olasz Costa Croisiere (Costa Crociere), amely jelenleg 15 óriáshajót üzemeltet. Ez a vállalat kezdeményezte a reformot.
Ahol csak tud, nekiesik a MÁV-Start az általa nyújtott szolgáltatásoknak – legyen szó a nemzetközi vonatok ritkításáról, az étkezőkocsik, vagy a törzsutaskártyák elvételéről. A nemzetközi és az intercity vonatokkal is jelentős változások várhatók, és aki mindig rosszul jár, az az utas.
Hiába Európa legszigorúbb taxisrendelete a magyar, a hiénákat nem sikerült kiszorítani a piacról. A taxik száma folyamatosan csökken, így a várakozási idő megnőtt. A budapesti taxi azonban a környező országokhoz képest még mindig olcsó.
Este 8-ig ne próbálkozzon: karbantartási munkálatok miatt nem lesz elérhető az Erste NetBank szolgáltatása.
Veszélyes mértékű munkaerőhiány alakult ki a kéményseprő-ágazatban. Azokban a megyékben, amelyekben júliustól az Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság (OKF) vette át a kéményellenőrzési szolgáltatást, hozzávetőleg feleannyi szakember dolgozik, mint amennyire szükség lenne. Ezért megyénként 2530 kéményseprőt fel kell vennie az OKF-nek – tudta meg a Magyar Nemzet a Kéményseprők Országos Szakszervezetének elnökétől.
Egy magyar startup megvalósította azt, amit nagyon sok induló cég tervez és ígér, de általában nem sikerül nekik. Szinte napra pontosan egyéves működés után kilépett a nemzetközi piacra a Rendi, az online takarítószolgáltatást indító és felfuttató vállalkozás. Lengyelországban azonban olyan helyzetbe kerül, amit itthon még nem tapasztalt.
Azok a vállalkozók, akik házhoz jövő szolgáltatást nyújtanak, vajon hogyan tegyenek eleget az online kassza követelményének? Nem egyszerűen. Az Adózóna mutatja.
Magyar és könnyebben kiejthető névre vált az online takinénis startup, a Helpy. Rapid és miniatűr közvélemény kutatás után a Rendi névre váltanak, így a magyar cég mögött magyarnak is hangzó brand áll.
Házibulizni nagyon jó, a buli maradványait eltüntetni már sokkal kevésbé, ráadásul jó előre gondoskodni kell a takarító személyzetről, ha nem akarunk magunk ganajozni. No, de kit hívjunk ilyenkor? Erre a piaci résre repült rá a Helpy online módon rendelhető takarítószolgáltatásával, amilyen nemcsak Magyarországon, de a régióban sincs, és Európa más részein is csak másfél éve működik. Úgy fest, nagyot fogtak, a hasonló német és ír cégeket már eurótízmilliókért adják-veszik. Egyetlen rendelést dobtak vissza, madárguánóval borított padlást nem takarítottak ki.
Tragikus állapotokat talált az autószervizek és autósboltok ellenőrzése során a fogyasztóvédelmi hatóság. Átverés, lehúzás, garancia hiánya, nem kellő tájékoztatás, nem létező jótállás, árazás hasra ütve.