szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Magyar és könnyebben kiejthető névre vált az online takinénis startup, a Helpy. Rapid és miniatűr közvélemény kutatás után a Rendi névre váltanak, így a magyar cég mögött magyarnak is hangzó brand áll.

“Magyar startup lévén miért nem magyar a nevük” - kapta meg a kérdést többször is a felhasználók és a potenciális felhasználóktól az egyik legjobban pörgő magyar startup, a Helpy. Az online takarító rendelő szolgáltatás ezentúl a Rendi néven megy tovább, honlapjuk már el is érhető ezen a néven. Az új nevet 2-3 hetes, a Facebookon is lefuttatott közvéleménykutatás nyomán találták ki. “Az új névben összekapcsoltuk a rendet, a rendrakást és a rendelést” - mondta lapunknak Csillik Timur vezérigazgató.

A cég honlapján egyelőre nem látható sok változás, de a cégvezető szerint egy hónap múlva teljesen átállnak az új névre. A weboldalt ehhez nem kell újra tervezni, csak apró változtatások várhatók.

Helpy

A névváltást az is indokolta, hogy több felhasználójuk és látogatójuk szerint nehéz kiejteni az angolos hangzású korábbi nevet.

A bő hat hónapja indult, interneten rendelhető takarítószolgálat olyan lendülettel indult be, hogy rövid időn belül módosítani is kellett a növekedési stratégiájukat. Gyorsították és bővítették vidéki terjeszkedésüket, de úgy fest ez sem bizonyul elégségesnek. “Tökmindegy a név, inkább az a kérdés, Székesfehérváron mikor lesz elérhető a szolgáltatás - reklamálnak a Facebookon a szolgáltatásba még be nem kapcsolt települések lakói.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!