A Ferrari F40-nél is sokkal ritkább régi Porsche szuperautót kínálnak eladásra
A 32 éves technikáért több mint félmilliárd forintnak megfelelő összeget kérnek el.
A 32 éves technikáért több mint félmilliárd forintnak megfelelő összeget kérnek el.
Porsche 928-asért eddig még sosem fizettek akkora összeget, mint most.
Az ország nyugati részét átszelt mezőny legértékesebb és egyik legpatinásabb autója egy 1957-es évjáratú 300 SL volt.
Nem tudják feldolgozni a német veteránok az afganisztáni misszió kudarcát. Az elhamarkodott kivonulás és az afgán segítők bizonytalan sorsa miatt sok egykori katona újra átéli a súlyos harctéri traumákat. A Német Veterán Szövetség elnöke szerint egy ilyen helyzetben annak is nagyobb az esélye, hogy radikalizálódjanak a - még aktív vagy már leszerelt - egyenruhások. A Deutsche Welle riportja.
Az igen magas árat ezúttal nem a szalonállapot, hanem a versenytechnika indokolja.
A BMW 635 CSi-től kezdve, a Mercedes 560 SL-en át egészen a Ferrari 328 GTS-ig.
Ez a 71 esztendős sportkocsi egyenesen a Ferrari hőskorába repít vissza bennünket.
A katonai célokra készült összkerék-hajtású Porschéból nagyon kevés készült, és ezek közül most eladósorba került az egyik példány.
A hófehér olasz sportkocsi a gyártó fő tesztpilótájáé, Valentino Balbonié volt.
Mogyoródra a benzines és elektromos túraautók versenyei mellett az igen komoly értéket képviselő gyönyörű oldtimerek miatt is érdemes ellátogatni.
A típusból eleve nagyon kevés készült, az ilyen szerény futásteljesítményű példányok pedig olyan ritkák, mint a fehér holló.
Ezzel a több mint 4 évtizedes múltra visszatekintő sportkocsival eddig kevesebb, mint 50 ezer kilométert tettek meg.
A laikusok csak egy régi 911-est látnak benne, a hozzáértők viszont jól tudják, hogy ez itt bizony maga a zuffenhauseni Szent Grál.
Ez a könnyű kis sportkompakt egészen a 80-as évek közepére repítheti vissza új tulajdonosát.
A különleges sportszedán ezen 28 éves példánya eddig kevesebb, mint 100 ezer kilométert hagyott maga mögött.
A magas árat egyrészt az erősen limitált széria, másrészt a kevés megtett kilométer indokolja.
A szalonállapotú Mercedes 230E egyenesen a 80-as évekbe repítheti vissza új gazdáját.
Az éppen új gazdára váró apró járgány kicsit olyan, mintha a Citroën Méhari és a Fiat 126 szerelemgyereke lenne.
A sorozat kedvéért átfényezett Testarossa eddig kevesebb, mint 10 ezer kilométert hagyott maga mögött.
Az Ausztriában új gazdára váró régi M5-öst az elmúlt 3 évtizedben nem sokat használták.