Németnek álcázott új kínai villanyautó, közel 400 kilométeres hatótávval
A crossover kategóriás újdonság lemerült telepeit akár villámtöltéssel is tele lehet pumpálni.
A crossover kategóriás újdonság lemerült telepeit akár villámtöltéssel is tele lehet pumpálni.
Lokálisan nulla károsanyag-kibocsátású csomagszállító járműveket állít hadrendbe az amerikai székhelyű vállalat.
Mostanság minden a szinte már kormány nélküli és elektromos meghajtású autókról szól. De volt ez így már sokkal-sokkal korábban is.
Egyértelműen érződik, hogy ezt a kocsit a kütyürajongó vásárlók igényeit szem előtt tartva tervezték.
Íme két nagyon trendi nyerges vontató, melyek kétség kívül komoly hasonlóságot mutatnak egymással.
Ha fogytán a telepek töltöttsége, akkor gyorsan munkára fogható a nap energiája.
Oroszországban jelenleg lényegében a zéróhoz közelít az elektromos autók iránt mutatott érdeklődés.
A Volvó XC40-nel szoros rokonságot ápoló ígéretes kínai járgány és társai már az öreg kontinensen (is) fognak készülni.
Az aktuális X3-asra épülő új divatterepjáró 100 százalékban elektromos meghajtással rendelkezik.
Az apró városi kisautókba hamarosan már csak és kizárólag villanymotorokat fognak szerelni.
A nemrégiben leleplezett új kínai elektromos autó már nagyon közel áll ahhoz, hogy beinduljon a sorozatgyártása.
Ezekkel az autókkal a legnagyobb csendben és lokálisan zéró károsanyag-kibocsátás mellett lehet járőrözni.
A japán prémium márka hamarosan elő fog rukkolni egy tisztán elektromos hajtásláncú új autóval.
A német márka a dízelbotrányt feledve mihamarabb az új elektromosautó-korszakra kíván fókuszálni.
Elon Muskék tisztán elektromos hajtásláncú crossovere várhatóan már jövőre be fog mutatkozni.
Ennek a tisztán elektromos meghajtású új sportkocsinak egészen elképesztő a gyorsulása. Szépnek viszont egyelőre csak nagy jóindulattal mondható.
Az ingolstadti gyártó megmutatja, hogy benzinmotor nélkül is lehet nagyon durva versenyautót építeni.
Az alapmodell gyártásának felfuttatását követően érkezik az összkerékhajtású low-end Tesla.
Már nem kell sokat várnunk arra, hogy a német márka első elektromos autója begördüljön a szalonokba.
Ezúttal egész biztosan nem a fülsüketítő hanghatásoktól kapunk libabőrt. Nem, ez már egy új korszak Ferrarija.