A Lada országában szinte senkinek sem kellenek a villanyautók
Oroszország nem az a hely, ahol jelenleg tömeges mennyiségben lehet árusítani elektromos járműveket.
Oroszország nem az a hely, ahol jelenleg tömeges mennyiségben lehet árusítani elektromos járműveket.
Az áramvonalas jármű működésében többek közt a villámgyors 5G mobilhálózat is komoly szerepet játszik.
Az amerikai gyártó azokra is gondol, akiknek még a Model 3 is túl nagy és drága.
Elon Muskék tisztán elektromos hajtásláncú crossoveréről most egy újabb kép érkezett.
A lokálisan zéró, vagy legalábbis alacsony károsanyag-kibocsátású járművek egyre nagyobb lendülettel támadnak.
Ha valami olyan keresett hiánycikk, mint egy erős Tesla villanyautó, akkor annak alaposan meg lehet kérni az árát.
A négykarikás márka minden trükköt bevet annak érdekében, hogy csökkentse új modellje légellenállását.
Az amerikai gyártó az európai vásárlókról sem feledkezik meg, de a Model 3 csak késve érkezik az öreg kontinensre.
A BMW boszorkánykonyhájában ismét valami nagyon izgalmas új recepten dolgoznak. Némi kínai segítséggel.
Hanghatás szinte semmi, az autók lomhák, de végre van test-test elleni küzdelem és amúgy remek családi program egy Formula E rendezvény. Berlinben ismerkedtünk meg közelebbről az elektromos Forma 1-gyel.
Ezen a képen lényegében minden eddig kijött és hamarosan érkező elektromos autó, és annak töltési módja, illetve hatótávja fel van tüntetve.
A legnagyobb teljesítményű e-autó-töltőkkel elsősorban autópályák mentén és nagyforgalmú helyszíneken találkozhatunk majd.
A Formula–E történetének eddigi legnagyobb változása, megújulása előtt áll. Vázoljuk, hogy milyen a következő szezonra szánt elképesztő, új elektromos versenyautó.
A Tesla azokra is gondol, akik a lehető legolcsóbban szeretnének maguknak Model 3-at vásárolni.
Újautó-eladások tekintetében egyre kisebb a különbség a részben vagy teljesen elektromos autók és dízelmotoros társaik között.
Megfelelő útvonalválasztással és óvatos pedálkezeléssel sikerült elérni ezt az igen komoly hatótávolságot.