Élhető kis villanyautót mutatott be az 1972-be visszakacsintó BMW – körbejártuk
Ezúttal végre nem egy hatalmas és ólomnehéz, zöld rendszámos divatterepjáró, hanem egy kompakt városi elektromos autó hivatott bolygónk megmentésére.
Ezúttal végre nem egy hatalmas és ólomnehéz, zöld rendszámos divatterepjáró, hanem egy kompakt városi elektromos autó hivatott bolygónk megmentésére.
A Mercedes Münchenben mutatta be a G-Klasse tisztán elektromos változatát, melyben gyorsan üléspróbát vettünk.
Az iX3 nem egy a kezdetektől fogva elektromos hajtásúnak tervezett modell, ennek ellenére meglepően hatékony működésű és akár hosszabb távok is bátran bevállalhatók vele.
Ha már a hűtésből nem veszi ki aktívan a részét, felár ellenében legalább világít az Enyaq egyedi hűtőrácsa.
Három év múlva már csak és kizárólag villanyautók érkeznek majd a DS-től.
Ezzel a villanyautóval nem a magánvásárlókat veszi célba a francia vállalat.
Hamarosan már csak automata váltós kocsik, illetve hagyományos váltó nélküli villanyautók lesznek kaphatók a Volkswagennél.
A következő M5-ös sportszedán hajtásláncában várhatóan már villanymotor is lesz.
A Hungaroringen testközelből ismerkedtünk meg a lokálisan zéró károsanyagot kibocsátó autók szupergyors töltésével.
Amilyen kompakt, olyan hatalmasat lép a Volvo első igazi elektromos autója. Kipróbáltuk a korábban Év Autója címet bezsebelt XC40 két villanymotorral meghajtott legfrissebb, zöld rendszámos változatát.
Megnéztük, hogy mi zajlik a színfalak mögött szombat reggel a WTCR és a Pure ETCR csapatainál.
A Genesis GV60 egy tisztán elektromos hajtásláncú, kupésra faragott szabadidő-autó.
Mogyoródra a benzines és elektromos túraautók versenyei mellett az igen komoly értéket képviselő gyönyörű oldtimerek miatt is érdemes ellátogatni.
A Zengő Motorsport nagyszabású közönségtalálkozót tartott Budapest szívében.
Az idén 44. születésnapját ünneplő típusban nemes egyszerűséggel elektromosra cserélték a benzines erőforrást.
Az alapmodell 333 lóerős teljesítményű és 568 Nm nyomatékú.
Az Audi hamarosan hivatalosan is leleplezi a VW ID.6 testvérmodelljének tekinthető újdonságot.
Egyetlen gombnyomás elég ahhoz, hogy a kocsi tengelytávja és utastere is megváltozzon.
A bajor gyártó alig egy év után felvarrta az elektromos SUV ráncait.
Sokféle adó fizetése alól is ugyanúgy mentesülnek a környezetkímélő besorolást megszerző motorosok, mint a villanyautósok.