Magyarországon a BMW 630 kilométeres hatótávú új villanyautója, beleültünk
Megérkeztek hazánkba az iX szabadidő-autó első példányai, gyorsan üléspróbát vettünk a későbbiekben akár 600 lóerős motorral is rendelhető elektromos újdonságban.
Megérkeztek hazánkba az iX szabadidő-autó első példányai, gyorsan üléspróbát vettünk a későbbiekben akár 600 lóerős motorral is rendelhető elektromos újdonságban.
A legnagyobb csendben suhanó luxusautó minden korábbinál tágasabb utastérrel kecsegtet.
A Ford új elektromos autójának csúcsmodellje kevesebb, mint 4 másodperc alatt tudja le a 0-100-as sprintet.
Az újdonság belsőégésű motoros, hibrid és elektromos változatokban fog támadni.
Kipróbáltuk az Audi remek 5 hengeres motorjával szerelt új Formentort, de előtte még meghajtottuk a legerősebb Leont, és egy őrült elektromos terepjáróval ugrattunk is egy nagyot.
Kipróbáltuk, hogy milyen a gyakorlatban az egyedi orgánumú V8 helyett hangtalan villanymotorral szerelt Mustang Mach-E, melynek aktuális csúcsmodellje több mint 350 lóerővel passzíroz bele az ülésekbe.
A kétnapos menetpróbán kipróbált izgalmas Audik közül a leggyengébb is 400 lóerős volt, a legerősebb példányok pedig ezen teljesítmény másfélszeresét szabadították rá az aszfaltra. Előre eláruljuk, hogy a legnagyobb meglepetést a leghalkabb modell okozta.
A tuningszettnek köszönhetően egyrészt jobban néz ki az MX-30, másrészt a vezethetősége is javult.
Az újdonság várhatóan a Volkswagen ID.3 kategóriájában áll majd rajtvonalhoz.
A benzines és dízel meghajtású személyautók napjai a jelek szerint meg vannak számlálva.
Mutatjuk, hogy körülbelül hogyan fest majd az olasz gyártó második szabadidőautója.
Kedvezményesen 13,5 millió forinttól kapható itthon a Kia csak és kizárólag elektromos hajtáslánccal készülő újdonsága, ami akár áramforrásként is képes üzemelni.
Az ígéretekkel ellentétben mégsem kerül forgalomba a Model S Plaid+.
Immár hazánkban is rendelhető a tisztán villanymotoros hajtásláncú XC40 Recharge.
A Tesla Model S Plaid jelenleg a világ legfürgébb sorozatgyártású autója.
A bajor gyártó elárulta, hogy érkezőben az iX szabadidő-autó legerősebb változata.
A 0-ról 100-ra kevesebb mint 2 másodperc alatt katapultáló Rimac Nevera alapváltozatban sem nevezhető gyengének, de hamarosan még erősebbé válhat.
A hivatalos leleplezés előtt álló olasz újdonságot a jelek szerint Budapesten tesztelik.
A közel 2000 lóerős villanyautó immár nem ígéret, hanem nagyon is valóság – videón, ahogy a Rimac legyorsulja a legdurvább Ferrarit.