21,2 millió forinton nyit itthon az elektromos Ford Mustang Mach-E
A villanymotoros szabadidő-autó legolcsóbb kivitelének hatótávolsága mintegy 440 kilométer.
A villanymotoros szabadidő-autó legolcsóbb kivitelének hatótávolsága mintegy 440 kilométer.
A fizikai valójában a szeptemberi IAA-n debütáló újdonság az ID.4 kupésra hangolt testvérmodelljének tekinthető.
Az újdonság az ígéretek szerint alig több mint 2 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra.
Megkezdődött a benzin- helyett villanymotorral hajtott UAZ-469 forgalmazása.
A fényhidas biztonsági autó 544 lóerős teljesítményű és szinte teljes csendben képes suhanni.
A stuttgartiak megmutatják, hogy milyen az EQS vonalvezetése és műszerfala.
Az aszfaltba telepített speciális összetételű cementtáblákon létrehozott mágneses rezonanciát alakítják árammá a kocsik.
A különleges kivitelű elektromos szabadidőautóból egyetlen példány készült.
Immár hazánkban is rendelhető az Enyaq iV eddigi legerősebb változata.
Nem meglepő módon az újdonság "személyében" egy teljesen önvezető elektromos autóhoz van szerencsénk.
Megérkeztek hazánkba az iX szabadidő-autó első példányai, gyorsan üléspróbát vettünk a későbbiekben akár 600 lóerős motorral is rendelhető elektromos újdonságban.
A legnagyobb csendben suhanó luxusautó minden korábbinál tágasabb utastérrel kecsegtet.
A Ford új elektromos autójának csúcsmodellje kevesebb, mint 4 másodperc alatt tudja le a 0-100-as sprintet.
Az újdonság belsőégésű motoros, hibrid és elektromos változatokban fog támadni.
Kipróbáltuk az Audi remek 5 hengeres motorjával szerelt új Formentort, de előtte még meghajtottuk a legerősebb Leont, és egy őrült elektromos terepjáróval ugrattunk is egy nagyot.
Kipróbáltuk, hogy milyen a gyakorlatban az egyedi orgánumú V8 helyett hangtalan villanymotorral szerelt Mustang Mach-E, melynek aktuális csúcsmodellje több mint 350 lóerővel passzíroz bele az ülésekbe.
A kétnapos menetpróbán kipróbált izgalmas Audik közül a leggyengébb is 400 lóerős volt, a legerősebb példányok pedig ezen teljesítmény másfélszeresét szabadították rá az aszfaltra. Előre eláruljuk, hogy a legnagyobb meglepetést a leghalkabb modell okozta.
A tuningszettnek köszönhetően egyrészt jobban néz ki az MX-30, másrészt a vezethetősége is javult.
Az újdonság várhatóan a Volkswagen ID.3 kategóriájában áll majd rajtvonalhoz.