Toplista: ezek most Európa legnépszerűbb elektromos autói
A dobogóra két Volkswagen és egy Tesla gurulhat fel.
A dobogóra két Volkswagen és egy Tesla gurulhat fel.
Immár hazánkban is rendelhető a Mach-E legerősebb változata.
A C40 Recharge a svéd márka történetének első csak online értékesített modellje.
Kitartanának a benzinmotor mellett, de az EU-s szabályozások egyértelműen villanyautó irányba terelnek minden gyártót.
A bajor gyártó nyíltan kijelentette, hogy nem száll be a hatótávolság-háborúba.
A VW konszern spanyol márkájának újdonsága minimálisan drágább a testvérmodellnek tekinthető ID.3-nál.
A villanyosítást viszont nem tudja elkerülni a Stellantis sportos hangvételű olasz márkája.
Az XC40 Recharge immár gyengébb és csak elöl hajtott változatban is elérhető.
A BMW németországi fejlesztési központjában járva ismerkedtünk meg az iX villanyautó egyedi új funkciójával.
A hatjáslánc válozatlan maradt, de a külső és belső design egyaránt felfrissült.
Lehet 900 lóerővel kevesebb? – teszik fel a kérdést az Elektronnál.
Kipróbáltuk, hogy milyen a gyakorlatban a Taycan enyhén terepkombisra hangolt új változata, ezenkívül pedig azt is megnéztük, hogy mit tud az első tisztán elektromos Porsche csak hátul hajtó alapmodellje.
A dél-koreai gyártó várhatóan hamarosan elő fog rukkolni új elektromos modelljének szupersportos változatával.
Az ország nyugati részét átszelt mezőny legértékesebb és egyik legpatinásabb autója egy 1957-es évjáratú 300 SL volt.
Üléspróbát vettünk a tisztán elektromos hajtásláncú i4 aktuális csúcsmodelljében.
Mercedes designnal és kínai technikával támad a kívül kicsi, belül nagy újdonság.
Szupermodern műszerfalat kapott az új Renault-emblémát büszkén viselő újdonság.
Az ígéretek arról szólnak, hogy a benzinmotor hiánya ellenére ez is egy igazi, hamisítatlan AMG modell maradt.
A Mercedes-Maybach első villanyautója várhatóan 2023-tól lesz kapható.
Megérkezett az EQS eggyel kisebb méretű testvérmodellje, a vadonatúj EQE.