Szupergyors villanyautó töltés: 500 kilométer hatótáv 15 perc alatt
A Zeekr vadonatúj lítium-vas-foszfát akkumulátora minden korábbinál nagyobb teljesítmény mellett tölthető.
A Zeekr vadonatúj lítium-vas-foszfát akkumulátora minden korábbinál nagyobb teljesítmény mellett tölthető.
A nyilvános töltők száma is meghaladta mostanra bőven a kétezer darabot.
Egyelőre a főbb utak mentén, de felgyorsítanák a töltési infrastruktúra fejlesztését.
Az elektromos autósok novembertől jelentősen drágábban használhatják majd a Mol Plugee szolgáltatást.
A felelős minisztérium szerint ugyanis a töltők száma az egyik gátja itthon az elektromos autók terjedésének.
A használati szokásokat nagyban meghatározza még mindig, hogy mennyire jól ellátott egy-egy ország nyilvános elektromos töltőkkel.
A listavezető Hollandiában több töltő van, mint másik 23 tagállamban együttvéve.
A korábbi benzinkútóriások az elektromos korszakban is megtalálhatják a számításukat.
Benzin és gázolaj helyett immár csak és kizárólag elektromos energia vételezhető az egykori benzinkúton.
Egy ötfős család, egy magyarországi kirándulás, egy szupermodern elektromos autó és a magyar töltőhálózat története néhány ezer karakterben. Avagy szép és jó dolog a villanyautó, de egyelőre nem mindenkinek és nem minden esetre.
Nem is nagyon van még olyan villanyautó, amely ezt a töltési tempót bírja.
Újabb komoly bevételi forrást jelenthet a kaliforniai cégnek az töltőhálózaton is keresni.
Megérkeztek hazánkba az iX szabadidő-autó első példányai, gyorsan üléspróbát vettünk a későbbiekben akár 600 lóerős motorral is rendelhető elektromos újdonságban.
Egy jól megtervezett napelemrendszerrel, egy energiatárolóval és hatékonyan kialakított töltési stratégiával simán elérhető egy villanyautó olcsó használata.
Egyszerre 100 töltőoszlopot lehet majd használni.
Nyilvános töltőoszlop nagyjából 1300 van az országban, ezek száma szintén gyorsan nő.
Az európai villanyautózás kiszolgálására hatalmas mennyiségű töltési lehetőségre lenne szükség.
Az Európai Autógyártók Szövetségének (ACEA) új adatai szerint a legtöbb EU-tagállam komoly elmaradásban van az elektromos töltőpontok számában.
Falitöltő, gyorstöltő, villámtöltő – nagyjából mindenki hallott róluk, akit kicsit is érdekel az elektromos autózás. Mindez csak a jéghegy csúcsa, ha valójában arra vagyunk kíváncsiak, mivel is néz szembe, aki villanyautózással barátkozik. Az kétségtelen, hogy itt nem csak egy egyszerű "benzin vagy dízel?" kérdést kell eldöntetni. Összeszedtük, nagyjából milyen előnyei és hátrányai vannak az egyes töltési módozatoknak.