Jön a harmadik Tesla kút is Magyarországra
Terjeszkedik, ha nem is rohamléptekkel a Supercharger-hálózat.
Terjeszkedik, ha nem is rohamléptekkel a Supercharger-hálózat.
A jelenleg széles körben használatos 22-75 kW-os hazai töltőknél jelentősen gyorsabb, 350 kW-os csúcsteljesítményű rendszert az OMV bábolnai töltőállomásán helyezték üzembe.
Egy manapság átlagosnak mondható, 30 kWh-s akkumulátorral szerelt gépjármű teljes feltöltése nagyjából 3000 forintba kerül majd.
Ez az újfajta töltő hétszer nagyobb teljesítményű, mint az egyelőre még mindig nem túl gyakori villámtöltők. És hamarosan hazánkban is elérhető lesz.
A "flower power" itt aztán hatványozottan igaz azzal, hogy lokálisan teljesen tiszta üzemű a jármű.
Az értékesítés olyan, mint a háború, a vevőknek vannak fenntartásaik, amit az eladóknak le kell győznie.
Vázoljuk, hogy teljesítménye alapján körülbelül hova helyezhető el a cég új ultragyors töltője.
70 féle elektromos modelljük lesz hamarosan.
A VW konszern spanyol márkája sem kíván lemaradni az aktuális trendektől, íme a 100 százalékig elektromos el-Born.
Elvileg három év alatt tíz elektromos autójuk jelenik majd meg, most az első modell műszerfalát mutatták meg.
Semmiképp nem szeretnék, hogy: „Thai-Kahn” legyen.
Az új technológia révén az arra alkalmas elektromos autók akár néhány perc alatt is igen komoly töltést vehetnek fel.
Láthatóan megélénkült a piaci alapon épülő elektromos töltőállomások terjedése. Szükség is van rájuk.
Az elektromos autózás és a kocsimegosztás sem mai találmány.